معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان گفت: در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل به فرمايش مقام معظم رهبري يكي از كارهايي كه در حوزه بهداشت و درمان براي تحقق اين شعار مي شود انجام داد، پيشگيري بر درمان است.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۹۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌اصغري در جمع اعضاي كلينيك خاتم الانبيا اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل به فرمايش مقام معظم رهبري يكي از كارهايي كه در حوزه بهداشت و درمان براي تحقق اين شعار مي شود انجام داد، پيشگيري بر درمان است.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان گفت: پيشگيري از ابتلا به امراض با ورزش كردن، كم خوردن نخوردن بعضي چيزهايي كه تا ديروز در زندگي ايراني و اسلامي ما نبود،‌مثل فست فودها،‌غذاهاي آماده حاصل می شود.

اصغری افزود: از بزرگان ما نقل شده است كه عقل سالم در بدن سال ماست، بنابراين اگر مي خواهيم كشور سالم و رو به رشد داشته باشيم بايد افراد سالمي در كشور داشته باشيم، بنابراین آنها كه در حوزه سلامت كار مي كنيد وظيفه مهمي در اين راستا دارند.

وی بیان داشت: هر کدام از ما با درست انجام دادن وظيفه مان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان مي توانيم در سلامت جامعه نقش ايفا كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها