نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: مسئولی که هدفمند و با برنامه حرکت کند و معین کند که به دنبال چه چیزی است فرصت حاشیه‌سازی ندارد.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۰۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
فرج‌الله عارفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با اظهارات انحرافی اخیر رئیس‌جمهور درباره موضوعاتی چون اسلام انقلابی و زبان انگلیسی و... تصریح کرد: آقای روحانی با پیش کشیدن چنین اظهاراتی می‌خواهد ذهن افکار عمومی را از شکست در برجام، سوءمدیریت و عدم تحقق وعده‎های صدروزه خود منحرف کند و افکار عمومی را تحت پوشش این اظهارات خود قرار داده و ذهن مردم را  مسموم کند؛ این مسئله هدف‌دار بوده و برای نظام خطرناک است و مطلوب نظام نیست.

عارفی در ادامه بیان کرد: مسئولی که هدفمند و با برنامه حرکت کند و معین کند که به دنبال چه چیزی است فرصت حاشیه‌سازی ندارد یعنی همه هم‌وغم خود را بر این می‎گذارد تا اهدافی را که معین کرده در مدت معین محقق کند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس ادامه داد: هر مسئولی که  هدفی نداشته و دچار روزمرگی شده باشد دائم حاشیه‌سازی می‎کند، هرروز یک مطلبی پیدا می‎کند مثل زبان انگلیسی، اسلام انقلابی و مواردی دیگر تا افکار عمومی را از  آن اهداف و وعده‎هایی که داده منحرف کند تا مردم به آن توجه نکنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: این اظهارنظر رئیس‌جمهور که بیان کرده ما به دنبال اسلام انقلابی نیستیم اشتباه محض است و نشان از یک سقوط حقیقی دارد؛ در حقیقت وادادگی در مقابل استکبار جهانی و به‌نوعی توهین به حرکت انقلابی است.

عارفی در خاتمه یادآور شد: در دولت اصلاحات نیز وقتی رئیس‌جمهور خود را از اسلام انقلابی مبرا کرد، بوش ایران را محور شرارت دانست، اما در دولت بعدی که انقلابی عمل کرد عکس این قضیه اتفاق افتاد و آن‎ها جرأت نداشتند به ایران چیزی بگویند.
ارسال نظرات