دانشجویان دانشگاههای خرم آباد در اعتراض به واردات بی رویه کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی مقابل اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۱۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد برامکی مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان در جمع دانشجویان معترض به واردات بی رویه کالای خارجی ضمن قدردانی از فرمانداری خرم آباد در راستای صدور مجوز برگزاری این تجمع گفت: هدف از برگزاری این تجمع حمایت از تولید داخل و منع ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی آنها وجود دارد، است.

وی با اشاره به حساسیت های رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید داخلی و همچنین منع ورود کالاهای خارجی که مشابه آنها در کشور وجود دارد، افزود: اخیرا شاهد بودیم که با ورود مستقیم رهبر انقلاب از ورود خودروهای شورلت آمریکایی به کشور جلوگیری شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه دانشجویان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به صورت خودجوش در این تجمع شرکت کرده اند، گفت: اقتصاد مقاومتی با ترویج فرهنگ مصرف کالای باکیفیت داخلی که کارگران زحمت کش ایرانی آن را تولید می کند اتفاق می افتد.

برامکی به نقش راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از وارات کالای خارجی که مشابه داخلی دارند، افزود: این تجمع و مطالبه گری بزرگترین کمک به دولت است؛ چرا که اگر معضلات پیش روی تولید داخل رفع شوند رشد و شکوفایی کشور تسریع می یابد و دولت هم می تواند به سهولت بیشتری سیاست های اقتصادی خود را پیش ببرد.


ارسال نظرات