خبرهای داغ:
در مراسم جشنواره حلقه های صالحین:

از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

جشنواره حلقه های صالحین شهرستان شاهین شهر و میمه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۲۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه.جشنواره معرفی حلقه های برتر شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار شهرستان، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی رفاهی شهرداری در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام مظاهری مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) با تاکید بر کار تربیتی در حلقه های صالحین بیان داشت:ایجاد محبت،برقرای دوستی و رفاقت،جلب اعتماد و الگو شدن و الگو بودن در کار تربیتی بسیار مهم است.

وی ادامه داد:مهمترین و اصلی ترین عنصر در تربیت از دیدگاه اسلام الگو محوری است همانطور که خداوند متعال نبی اکرم(ص) را در قرآن کریم به عنوان الگو به ما معرفی می کند.

حجت الاسلام مظاهری با تاکید بر نقش بارز مربیان حلقه ها ی صالحین در تربیت نسل جوان گفت:مربیان ابتدا خود باید الگو باشند و با تاسی گرفتن ار ائمه اطهار علیهم السلام در امر تربیت موفق و سربلند باشند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام باقی مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم به حضار گفت:هدف از برگزاری مراسم،تجلیل از حلقه های برتری بود که بیشترین خروجی را از حیث اخلاقی،تربیت،علمی،هنری و...داشتند.وی افزود:همه حلقه های صالحین نقش خود را به خوبی ایفا کردند و برای ما روند تربیتی در حلقه های صالحین بسیار مهم است.

درپایان مراسم ضمن تجلیل  از پدران و مادران و همسران شهدای مدافع حرم،۹حلقه شجره تربیتی صالحین موفق و برتر شهرستان معرفی و با اهدای لوح تقدیرمورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات