چرام میزبان همایش توسعه پایدار

رییس دانشکده صنعت و معدن چرام از برگزاری همایش بزرگ توسعه پایدار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۲۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

امیر بهشاد در جمع خبرنگاران افزود: همایش بزرگ توسعه شهرستان چرام به مدت دو روز با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در دانشکده صنعت و معدن این شهرستان برگزار می شود.

وی ظرفیت های شهرستان چرام در زمینه های کشاورزی، معدن و گردشگری را یادآور شد و بیان کرد: متاسفانه این ظرفیت های بسیار خوب مورد اغفال واقع شده است.

رییس دانشکده صنعت و معدن چرام، صنعت این شهرستان را یکی از بزرگترین صنعت های خاورمیانه عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هیچ کاری جهت پیشبرد ظرفیت های شهرستان چرام صورت نگرفته و برای معرفی این ظرفیت ها فقط به چند عدد تابلو اکتفا شده است.

بهشاد شهرستان چرام را شهرستانی گمنام عنوان و اضافه کرد: حتی اگر یکی از قابلیت های این شهرستان راه اندازی شود زمینه اشتغال بسیاری از جوانان حل خواهد شد.

وی مجموع دانشجویان این دانشکده را 160دانشجو در رشته های مهندسی عمران، مکانیک و آمار عنوان و اظهار کرد: در صورت موافقت دو رشته عمران آب و مهندسی انرژی از مهرماه سالجاری در این دانشکده دانشجو خواهد پذیرفت.

بهشاد نبود خط تلفن ثابت را از مشکلات اساسی دانشکده چرام عنوان و با بیان اینکه تاکنون چندین بار درخواست فیبر نوری داده ایم، هزینه فیبر نوری را قریب به 600 میلیون تومان دانست و گفت: با هر مراجعه می گویند هزینه فیبر نوری را باید خودتان متقبل شوید.

رییس دانشکده صنعت و معدن چرام از ارسال 34مقاله در زمینه محورهای هشت گانه تعریف شده به دبیرخانه همایش توسعه این شهرستان خبر داد.

بهشاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، عمران، معماری، شهرسازی، زیر ساخت‌ها، سلامت، ایمنی، بهداشت و تغذیه، فرهنگ، تاریخ، موقعیت جغرافیایی، جامعه شناسی و علوم رفتاری را از پارامترهای توسعه پایدار این همایش عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، همایش بزرگ توسعه پایدار شهرستان چرام در تاریخ یکم و دوم خرداد ماه در دانشکده صنعت و معدن این شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات