قاسم نیک جو گفت: دولت باید نهادها و وابسته های دولتی که خارج از عرف، حقوق و پاداش دریافت می‎کنند را مشخص کند تا بیش از این مانور غیر متعارف در حقوق را نداشته باشد، تا زمانی که سیستم و ساختار نظارتی طراحی نشود مشکلات رفع نخواهد گردید.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۲۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

قاسم نیک‌جو کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نابرابری حقوق بین مدیران دولتی و کارگران و کارمندان در شرایط رکود اقتصادی اظهار داشت: تا زمانی که قوانین مناسب در این خصوص در نظر گرفته نشود و قوانین نظارتی از پشتوانه دولتی برخوردار نباشد ساختارهای ضد قانونی در تبعیض حقوقی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی قوانین نظارتی را صحیح بکار نمی‎گیرند افزود: تا الان قوانین نظارتی وابسته به دولت ایجاد نشده است ضعف و مشکل قانونی داریم؛ نه دیوان محاسبات و نه سازمان بازرسی آنچه انتظار می‎رود را اجرایی نکرده اند.

نیک جو در خاتمه گفت: دولت باید نهادها و وابسته های دولتی که خارج از عرف، حقوق و پاداش دریافت می‎کنند را مشخص کند و برخورد قانونی کند تا بیش از این مانور غیر متعارف در حقوق را نداشته باشد، تا زمانی که سیستم و ساختار نظارتی طراحی نشود مشکلات رفع نخواهد گردید.

ارسال نظرات