خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در دیدار با جمعی از فعالان بسیج سازندگی این شهرستان با اشاره به شعارسال(اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل)، گفت: مردم رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند و تحقق این شعار نباید تنها معطوف به دولت شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۸۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا حامدی، خاطرنشان کرد: ما اگر به عنوان افراد جامعه ایرانی، واقعاً به مسلمان بودن خود باور داشته و معتقد باشیم، بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی به ‌راحتی از میان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد گسترش اسلام هراسی در منطقه و جهان هستند، اظهار کرد: به طور حتم اگر مسلمانی ما در شناسنامه و شعار خلاصه شود، حاکمیت دین عقلی و کامل اسلام بر دنیا از محالات خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ حامدی تاکید کرد: دولتمردان خادمین مردم در راه رسیدن به اقتصادی مقاوم و داخلی هستند و باید با سیاست‌های درست و برنامه‌ریزی قدم در این راه بگذارند.

وی همچنین با تاکید به اینکه باید نشست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری به صورت منسجم و با کار دبیرخانه ای پیش برود، افزود: نشست های مداوم بدون خروجی و برنامه ریزی نخواهد توانست ما را به هدف برساند و باید در این راه با تقسیم وظایف، امور مربوط با بحث اقتصاد مقاومتی را در راستای پیشرفت و تعالی پیگیری کنیم.

امام جمعه میانه بر لزوم ارتباط با فعالان و نخبه های اقتصادی به منظور بهره مندی از پیشنهادها و تجربیات و ایده های نو در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد ارتباط با مراکز و واحدهای بزرگ صنعتی و برپایی نمایشگاه های فروش محصولات و صنایع تبدیلی، می تواند چرخه اقتصادی را رونق بخشیده و وضعیت بیکاری را بهبود بخشد.

حجت‌الاسلام‌ حامدی خطاب به جوانان، گفت: در حالی که سیاست دولت کوچک سازی بدنه اداری خود است، جوانان نباید با دست روی دست گذاشتن، چشم به کار دولتی داشته باشند.

فرمانده سپاه میانه نیز با تشریح اقدامات گسترده بسیج و سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی و توانمند سازی تولیدات بومی و فروش محصولات با ارائه گزارش عملکردی در این خصوص از اعطای بیش از سه میلیارد تومان وامهای اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۴ خبر داد.

جعفر غیابی با ابراز تاسف از اینکه، در حال حاضر ۳۰ درصد از محصولات باغی شهرستان به ضایعات تبدیل می شود، بر لزوم استقرار واحدهای صنایع تبدیلی و پایین دستی محصولات باغی تاکید کرد.

وی از برنامه ریزی سپاه میانه در سال ۹۵ و تقسیم بندی صنایع تبدیلی شهرستان در شش قطب مختلف خبر داد و از آمادگی بسیج سازندگی این سپاه در حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی خبر داد.

در راستای عملیاتی شدن شعار سال و کیفی سازی برنامه های بسیج سازندگی، جمعی از مسئولان اجرایی و فعالان بسیج سازندگی میانه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


ارسال نظرات