خبرهای داغ:
رئیس هیأت رزمندگان اسلام اقلید از برگزاری جشن بزرگ میلاد انوار کربلا، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) عصر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه جاری در چشمه محمد رسول‌الله این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۳۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹

حمید ایمنی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با بیان اینکه تنها در مکتب امام حسین (ع) این اصول تعلیم داده می‌شود ایشان را مظهر عشق و عقل خواند و اظهار داشت: برگزاری محفل و آیین به‌نام امام حسین (ع) مسئولیت سنگینی است که باید با دقت و درایت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورا است به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «هرچه داریم از محرم و صفر است» اشاره و بر لزوم برپایی آیین ملی و مذهبی در راستای تبیین ارزش‌ها در جامعه تأکید کرد.

ایمنی در ادامه با اشاره به برپایی آیین و جشن‌های متعدد محلی اعیاد شعبانیه و ... در سطح شهرستان اقلید از برگزاری جشن بزرگ میلاد انوار کربلا، امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) عصر روز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه جاری در چشمه محمد رسول‌الله این شهرستان خبر داد.

رئیس هیأت رزمندگان اسلام اقلید از برگزاری این جشن بزرگ همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در چشمه محمد رسول‌الله سخن گفت و افزود: این جشن با مدیریت اجرایی هیأت رزمندگان اقلید و همکاری سپاه، مرکز آموزش امام سجاد (ع) و شهرداری برگزار خواهد شد.

ایمنی مولودی‌خوانی، تواشیح، اجرای سرود دانش‌آموزی و نمایش را ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برگزاری جشن بزرگ میلاد انوار کربلا در اقلید عنوان کرد و از پخت و پخش 800 کیلوگرم آش نذری در این آیین خبر داد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تجلیل از افراد با نام‌های حسین، ابوالفضل، سجاد و عباس از دیگر ویژه‌برنامه‌های این آیین است بیان داشت: برگزاری جشن‌های میلاد در مسجد جامع و نیز زینبیه اقلید از دیگر برنامه‌های اجرایی هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان در ایام مبارک ماه شعبان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها