خبرهای داغ:
مدیر هنر و رسانه بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد
مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری مسابقات نوای ماندگار و ترنم وحی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۳۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲

کاظم اسماعیلی‌شعار در جمع مسئولان هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با بیان اینکه مسابقات هنری دانشجویان با موضوع نوای ماندگار در استان فارس به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود اظهار داشت: موسیقی حماسی(خوانندگی، ترانه‌سرایی، آهنگ‌سازی)، عکاسی، سرود و شعر از محورهای این مسابقه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و تعالیم انسانیت(تکریم انسان و کمک به مظلوم)، راه اصلاح جامعه، امر به‌ معروف و نهی از منکر، دوری از گناه، شناخت اهل‌ بیت(ع)، صبر، گذشت، عبادت و تکریم شهدا از موضوعات جشنواره نوای ماندگار است.

مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه تا چهارم خردادماه است اضافه کرد: آزمون مرحله شهرستانی آن نیز ششم خردادماه برگزار می‌شود.

اسماعیلی‌شعار با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس مراجعه کنند ادامه داد: برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 07132343330 تماس بگیرند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن دانشجویی با عنوان ترنم وحی خبر داد و تصریح کرد: محورهای این مسابقات حفظ(یک جزء، 3 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، قرائت (تحقیق)، ترتیل و اذان است.

مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ثبت برای شرکت در مسابقه ترنم وحی چهارم خردادماه است اضافه کرد: آزمون مرحله شهرستانی نیز ششم خردادماه برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها