خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

دانشجویان جهادگر صدای مردم را به گوش مسؤولان برسانند

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که روحیه جهادی را از جوانان ایران اسلامی بگیرد، گفت: دانشجویانی که در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند با رساندن صدای مردم به گوش مسؤولان تا حصول نتیجه مسائل را دنبال کنند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۳۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

اسماعیل قزل‌سفلی در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه‌های لارستان و مراسم تجلیل از آنها اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند که روحیه جهادی را از جوانان ایران اسلامی بگیرد.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی مرزهای دانش را درنوردیده‌اند، افزود: جوانان با روحیه انقلابی و جهادی، کشور را به‌جایی از توانمندی رساندند و در جهان مدلی را طراحی کردند که نه‌تنها بدون آمریکا بلکه با تخاصم با آمریکا نیز می‌توان پیشرفت کرد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهداف اردوهای جهادی اضافه کرد: جهاد سازندگی برای این است که در ابتدا ساخته شویم و سپس بسازیم.

قزل‌سفلی بابیان اینکه به اردوی جهادی می‌رویم تا در ابتدا امید و اعتماد به‌ نفس پیدا کنیم و سپس امید دهیم، اضافه کرد: برای اردوهای جهادی باید برنامه‌ریزی مدون داشت، چراکه رفع محرومیت بدون برنامه میسر نیست.

وی با تأکید بر تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: دانشجویان جهادگر در قالب اردوهای جهادی وظیفه فرهنگ‌سازی در مورد اقتصاد مقاومتی در منطقه هدف را دارند.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح الگوی مصرف، استفاده صحیح از منابع، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی در منطقه هدف و دانشگاه‌ها در مورد اقتصاد مقاومتی از دیگر وظایف دانشجویان جهادگر بسیجی برشمرد و تصریح کرد: باید در اردوهای جهادی، ظرفیت‌های منطقه هدف را شناسایی کرد و به افراد محل، آموزش داده شود.

قزل‌سفلی ادامه داد: دانشجویانی که در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند از مسؤولان مطالبه‌گری تخصصی داشته باشند و ضمن رساندن صدای مردم به گوش مسئولان تا حصول نتیجه مسائل را دنبال کنند.

وی بر توسعه کمی و کیفی اردوهای جهادی و پررنگ شدن نقش گروه‌های جهادی در اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: بستر اردوهای جهادی می‌تواند نیروی همسان با انقلاب اسلامی را تربیت کند.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: اردوهای جهادی تمرین مدیر شدن، اجتماعی شدن و انسان‌سازی است.

به گزارش فارس، در این مراسم هاشم پیش‌بین مسؤول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان لارستان به بیان گزارشی از روند اجرای اردوهای جهادی دانشجویی در این شهرستان پرداخت.

در این برنامه که از دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی دانشجویی لارستان و فعالان این عرصه تجلیل شد، دانشجویان به بیان خاطراتی از اردوهای جهادی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار