در سال 1394:

5هزارنفر ازخدمات معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل بهره‌مند شدند

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل از بهره‌مندی 5 هزار نفر از خدمات آموزشی این معاونت در سطح استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۴۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرنگ کوهی با بیان اینکه بیشترین فراگیران دوره‌های آموزشی با 75 درصد مربوط به کارکنان 30 سازمان و نهاد دولتی و خصوصی است افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی با ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان و بستر و امکانات مناسب، در راستای عقد قرارداد همکاری با نهادهای دولتی، افزایش تعداد فراگیران و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و ضمن خدمت جهت توانمندسازی علاقه‌مندان گام برمی‌دارد.

وی آغاز فعالیت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شهرستان گرمی و برگزاری اولین دوره آموزش مجازی و دوره یکساله کمک پرستاری را از کارهای شاخص معاونت آموزشی جهاددانشگاهی عنوان و تصریح کرد: سال گذشته نسبت به سال 1393، میزان فراگیران مراکز آموزشی این معاونت، 60 درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل اظهار داشت: در سال جاری نیز با رویکرد اقتصاد مقاومتی ضمن تلاش در راستای نیل به اهداف واحد، برگزاری دوره‌ و کارگاه‌های آموزشی جهت تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل، گسترش دوره‌های تخصصی به ویژه دوره‌های حوزه سلامت، آموزش‌های الکترونیکی(مجازی) و افزایش تعداد مراکز آموزشی در شهر اردبیل و شهرستان‌ها را از برنامه‌های این معاونت در سال‌جاری اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار