استاندار هرمزگان تحقق اقتصاد مقاومتی را مستلزم اجرای طرح های صرفه جویانه و وارد شدم مردم به حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد دانست و گفت: دستگاه های دولتی در زمینه کاهش هدررفت منابع تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۵۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جاسم جادری  در نشست ستاد مدیریت راهبردی اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان اظهار داشت: مدیران با بررسی و رفع مشکلات زیرساخت‌های نامناسب موجود در استان از هدر رفت منابع در دستگاه های دولتی جلوگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقق و اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نیازمند داشتن باور عمیق به مبانی آن از سوی مدیران و مجریان این طرح است افزود: هدف اقتصاد مقاومتی هزینه کمتر و بهره‌وری بیشتر است.

استاندار هرمزگان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: افزایش تولید، رفاه مردم و افزایش سطح اشتغال به عنوان مباحث و مواردی پررنگ در این زمینه مطرح است.

جادری ادامه داد: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به آن مستلزم ابزاری است که به عنوان نمونه می‌توان به طرح‌های صرفه‌جوایانه، وارد کردن مردم به حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد در این زمینه اشاره داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر کاهش هدر رفت منابع در دستگاه‌های دولتی بیان داشت: برای دستیابی به الگوی مناسب در جامعه مدیران اجرایی بایستی نخست از خود و سازمان‌های وابسته این مهم را جهت ترویج در جامعه آغاز کنند.

ارسال نظرات