فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با تبریک روز پاسدار گفت:پاسداران، ادامه دهندگان راه راستین حضرت امام حسین(ع)هستند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۶۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

"محرم بنیادی" در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از اصلاندوز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت:روز پاسدار آن روزی است که قافله سالار شهیدان کربلا دیده به جهان گشود بر همین اساس پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در رفتار و منش خود از حضرت امام حسین(ع) پیروی می کند.

وی با بیان اینکه پاسداران در تمام زمینه ها به ویژه در مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن پیشتاز هستند افزود:میلاد پربرکت امام حسین(ع)از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی بنام روز پاسدار نامیده شد و این امر بر ادامه دهندگان راه راستین حضرت امام حسین(ع) افتخار بزرگی است.

فرمانده بسیج عشایری با اشاره به هدف از نامگذاری میلاد حضرت امام حسین (ع)بنام روز پاسدار گفت:علت نامگذاری به این دلیل است که سپاه پاسداران ایثار،شجاعت و ولایتمداری و در نهایت شهادت را بعنوان الگوی خوبی ها از مکتب حسینی برگرفته اند و ادامه دهندگان راه راستین آن امام همام هستند.

بنیادی اضافه کرد:پاسدار کسی است که با اقتدا به سرور شهیدان برای دفاع از ارزشهای اسلامی گام بزرگی بردارد و در این راه جان خود را تقدیم نظام الهی و اسلامی بکند.

وی با بیان اینکه نماد پاسداری مظهر زیبای شهدای انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بهترین الگو و مصداق پاسداری شهدای عزیز ایران اسلامی هستند که از جان خود گذشته و حیات نو به جامعه انسانی بخشیدند.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با تاکید بر اینکه پاسدار باید الگوی تمام آیینه خوبی ها و فضایل انسانی و اسلامی باشد افزود:این الگو ها همان ایثار،شجاعت و و لایتمداری و وفادار به انقلاب بودن است که در نتیجه خدمت به خلق الله را از نعمات الهی می داند و به رضای خدای عالم راضی می شود.

بنیادی در ادامه گفت و گو با اشاره به رابطه سپاه پاسداران با مردم هم گفت:بین مردم و سپاه رابطه ای همچون پدری مهربان بر فرزند دلسوز است که همواره در جهت خدمت به خلق خدا و کمک رسانی در عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی و غیره قدمهای مثبت بر می دارد.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با اشاره به نقش سپاه در تحقق شعار سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نیز گفت:سپاه پاسداران به جهت ارج نهادن به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در صدد تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی هستند.

وی خاطرنشان کرد:دشمنان نظام در تلاشند که وابستگی به شرق و غرب از آن مردم ایران به نوعی دچار استحاله بشوند و همچون ابزاری در دست ایشان . اما غافل از اینکه با فرمان رهبر انقلاب الحمدالله سپاه پاسداران چندین سالی است توانسته با راه اندازی کارگاههای کوچک و زودبازده قدرت اقتصادی کشور را بدست گیرد و اعلام کند که ما روی پای خود می ایستیم و محتاج بیگانگان نمی شویم.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به ویژگی های پاسداری از انقلاب گفت:مهمترین ویژگی پاسداری استکبار ستیزی و نفی هرگونه سازش کاری است و انصافا سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تا به امروز به خوبی توانسته رسالت سنگین پاسداری از انقلاب را انجام دهد.

بنیادی در پایان با تاکید بر نقش سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب افزود:امروز هم در عرصه
ارسال نظرات