فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: جلوه اصلی خدمت بی‌منت به مردم در بسیج سازندگی نمود یافته و تاکنون بسیاری از مناطق محروم استان هرمزگان از این ظرفیت برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۹۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: بسیج سازندگی تاکنون گام‌های بسیار خوبی در زمینه رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کشور برداشته و این اقدامات بواسطه حمایت‌های مردم و دلگرمی آنان بوده است.

وی افزود: در سال 95 باید تلاش‌هایمان را برای رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور بخصوص از مناطق محروم استان هرمزگان دو چندان کنیم تا بتوانیم یکی از شاخه‌های اقتصاد مقاومتی را که رفع محرومیت از کشور است،‌ محقق سازیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: ریشه اقتصاد مقاومتی در روحیه جهادی برای کار و اعتقاد برای رفع مشکلات مردم و کمک به سازندگی کشور قرار دارد و بسیج سازندگی در تقویت باورهای اجتماعی در میان مردم رسالتی اساسی بر دوش دارد.

سردار ترابی اضافه کرد: جلوه اصلی خدمت بی‌منت به مردم در بسیج سازندگی تبلور یافته و تاکنون بسیاری از مناطق محروم استان هرمزگان از این ظرفیت برخوردار شده‌اند.

وی مشارکت جوانان مومن و خداجوی کشورمان در برگزاری اردوهای جهادی و کمک به بسیج سازندگی را بسیار با ارزش و در مسیر فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: زدودن غبار محرومیت از کشور و کمک به توسعه و تعالی نظام اسلامی یک عبادت است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: شهرستان‌های میناب، رودان،‌جاسک، سیریک و بشاگرد در شرق هرمزگان و شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان کانون اقدامات مختلف بسیج سازندگی بوده و در جزایر و شهرهای مرکزی استان نیز بسیج سازندگی در حال برنامه‌ریزی‌های خوبی است که دستاوردهای آن در آینده‌ای نزدیک برای مردم ملموس خواهد بود.

سردار ترابی از مسئولان بسیج سازندگی در نواحی سپاه در شهرهای مختلف استان هرمزگان خواست تا با تقویت روحیه ایمان در میان نیروهای بسیجی و ایجاد امکان خدمت بیشتر به مردم در این مناطق و رصد دقیق مسائل و مشکلات مردم، برنامه‌های مرتبط با بسیج سازندگی را به سوی بخش‌های نیازمند جامعه هدایت کنند.

ارسال نظرات