خبرهای داغ:
آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین از مادر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری عیادت کرد.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۱۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین از خانم معصومه اکبری رضایی فرد، مادر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری و خواهر شهید محمدحسین اکبری رضایی فرد که به دلیل عارضه تنگی نفس، سرفه و پنومونی در تاریخ 13 آبان 94 در بیمارستان دهخدای قزوین بستری شده است، عیادت کرد.

در این دیدار آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: خانواده‌های شهدا کانون نشر فرهنگ شهادت، ایثار، فداکاری، استقلال، آزادگی، عزت، اقتدار و امنیت ملی هستند.

 وی تصریح کرد: شهدا پرچمداران دین بودند و مزار شهدا با همه زیبایی‌ها، حماسه آفرینی‌ها، حمایت از دین و حساسیت در مقابل اجانبی که به مرزهای جغرافیایی، فکری، اندیشه و ایمان ما سوء قصد داشتند، شعبه‌هایی از کربلای اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: خانواده شهدا لشگر لشگر برای مواجهه با اجانبی که به سرزمین فکری، معنوی، اخلاقی و ایمانی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تهاجم فرهنگی فکر می‌کنند، ایستاده و راه شهیدان را ادامه خواهند داد و امانتی که شهیدانشان از آن پاسداری کردند را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) خواهند سپرد.

خانم معصومه اکبری رضایی فرد، مادر شهیدان قنبری و خواهر شهید اکبری رضایی فرد هم در این دیدار ضمن تشکر از نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برای ایشان آرزوی سربلندی و سلامت کرد.

وی با ابراز رضایت از رسیدگی‌های مسئولان بیمارستان بیان کرد: به دلیل عفونی بودن ریه‌ها به بیمارستان آمده‌ام و از پرسنل، پرستاران و مدیران بیمارستان دهخدای قزوین رضایت دارم و رسیدگی ها بسیار خوب بوده است.

پرستار داخلی این بخش هم بیان کرد: حال عمومی خانم معصومه اکبری رضایی فرد رو به بهبود است و امیدواریم به زودی از بیمارستان مرخص شوند.

گفتنی است شهید عبدالحسین قنبری در رقابیه و شهید مجید قنبری در طلائیه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها