خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: نامگذاری روز ولادت سرور و سالار شهیدان با عنوان روز پاسدار از افتخارات پاسداران انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۶۷۳۹۱۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سالروز گرامی داشت مقام پاسدار  و تمایز این نیروی ارزشی با سایر نیرو های نظامی بیان کرد: نامگذاری روز ولادت سرور و سالار شهیدان با عنوان روز پاسدار از افتخارات پاسداران انقلاب اسلامی است و بیانگر اقتدای این نیروی ارزشی به امام حسین(ع) در تمامی موضوعات می باشد.

وی ادامه داد: پاسداران همچون امامشان در صدد مقابله با ظالمان و جنایت کاران هستند و همواره در پی برپایی اسلام ناب علوی و نبوی در سراسر دنیا می باشند.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که انتخاب ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار مفاهیم زیادی را در خود نهادینه دارد عنوان کرد: سپاهیان بارها ثابت کردند که قدم در راه امام حسین (ع) دارند و تا زمانی که انقلاب باقی است و امر ولی زمانه حکم می کند از هر قدمی برای پیشبرد اهداف انقلاب فروگذار نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (ع) بیان کرد: تفاوت پاسداران با سایر نیروهای نظامی و انتظامی را می توان در این دانست که سپاه مولود انقلاب است، انقلابی که همه معادلات غلط ظالمان را به هم ریخته است.

وی ادامه داد: در کنار مولود انقلاب بودن سپاه نیرویی انقلابی و مکتبی است که خارج از یک نیروی کلاسیک نظامی صرف بودن پایه قوی اعتقادی را به همراه دارد.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: سپاه نیرویی است که در جهت منویات ولایت قدم بر می دارد و حول محور ولایت حرکت می کند، هیچ گاه تحت تاثیر هیچ جریانی قرار نمی گیرد و مسیری را که معمار کبیر انقلاب مشخص کرد و رهبر فرزانه آن را ادامه می دهند را در پیش گرفته است.

و یادآور کرد: آزمون های سخت تاریخ مشخص کرده است که انحرافات مقطعی هرگز در قدم های راسخ سپاه خللی ایجاد نمی کند و امیدواریم که بالندگی و شجاعت هر روزه بر میزان اقتدار این کشور و ملت بی افزاید.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: سپاه و نیروهای سرفراز پاسدار همیشه در جهت اقدام به وظایفی که قانون اساسی برای این نیرو در نظر گرفته است تلاش مضاعفی برای ارتقاء و عمل به کار می برد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها