خبرهای داغ:
پیام حجت الاسلام عبادی به مناسبت روز پاسدار و جانباز:
پاسداری از اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی حوزه و مرزی ندارد و امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این‌است که فرزندان این مرز و بوم مدافعان حرم اهل بیت(علیه السلام) در خارج از مرزهای کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۸۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

متن پیام حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای(مد‌ظله‌العالی): برای هر نسل جوانی، پاسداران ما - که خودشان جوانانی بودند در دوره‌های جنگ و در این میدان پُرخطر - یک الگوی زیبا و جذّابند.(11/08/79)

فرا رسیدن ایام خجسته‌ی شعبان‌المعظم و فروغ میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، سید و سالار آزادگان جهان و روز پاسدار و سالروز میلاد باسعادت قمربنی هاشم، حضرت ابوالفضل‌العباس(علیه‌السلام)، پرچمدار گذشت و فداکاری و جانبازی در صحرای کربلا و همچنین ولادت سیدالساجدین، حضرت زین‌العابدین(علیه‌السلام) سرور عابدان و نیایشگران و در ادامه طلوع قائم آل محمد(عجل‌الله‌فرجه) منجی عالم بشریت و عید منتظران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ابتکار پر مغز و با معنای انتخاب روز میلاد مسعود سیدالشهداء(سلام الله علیه) به نام پاسدار در جمهوری اسلامی ایران برای فرزندانی که در راه اعتلای انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه در تمامی عرصه ها به ویژه دوران دفاع مقدس فداکاری و ایثار نمودند، غرور آفرین و ملت عزیز ایران اسلامی شکُرگذار این نعمت بزرگ هستند.

پاسداری از اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی حوزه و مرزی ندارد و امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این‌است که فرزندان این مرز و بوم مدافعان حرم اهل بیت(علیه السلام) در خارج از مرزهای کشور هستند. ایمان و محبت به اهل بیت(علیه‌السلام)، با جان و دل مردم ایران اسلامی گره خورده و امر جدایی‌ناپذیر است.

وجود حیات بخش سپاه پاسداران در طول دوران انقلاب اسلامی سبب شده است که دشمن هیچ‌گاه نتواند به اهداف شوم خود در کشور دست یابد. عزت و جایگاه امروز ملت ايران اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و علی الخصوص شهدای مدافع حرم اهل بیت(علیه السلام) اعیاد خجسته‌ی ماه مبارک و پربرکت شعبان و روز پاسدار و جانباز را به تمام رهروان طریق سرخ شهادت ومردم متدين و هميشه در صحنه خراسان جنوبی تبريك و تهنيت عرض می نمایم و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌فرجه) با بهره‌گیری از اندیشه‌ها و آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رحمت‌الله‌علیه) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسألت دارم.

سید محمدباقر عبادی

نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها