فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش:

اباعبدالله الحسین (ع) الگوی عملی سپاه پاسداران

صنعتکاران، گفت: ویژگی بارز نیروهای سپاه آن است که همانند حسین ابن علی (ع) تمام زندگی خود را نثار می کنند تا آرمانهای انقلاب اسلامی حفظ و استوار بماند.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۲۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامی داشت روز پاسدار، جانیازان و ایثارگران چگونگی تشکیل این ارگان را اینگونه بیان کرد: همانطور که استحضار دارید انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید همچون یک طفل نو پا نیاز به مراقبت داشت و برای این موضوع نظرات متفاوتی بود اما دیدگاه امام راحل مرزی را برای انتشار انقلاب اسلامی نمی شناخت و حریم ومرز این انقلاب تمام دنیا را در بر می گرفت و هرجا که مظلومی باشد و بشریت حضور داشته باشد جزو این مرز انقلاب می باشد.

وی اینگونه ادامه داد: به این منظور این انقلاب نیاز داشت که نیرویی برای حفظ دستاورد های این انقلاب در نظر بگرفت و پرورش داد و بنا به تدابیر حضرت امام (ره) سپاه انقلاب اسلامی تشکیل شد. به دلیل ویژه بودن شرایط و هدف این نهاد نیاز مند نیرویی با ویژگی های خاصی بود از جمله تابع مکان زمان، ابزار و امکانات، تعلقات دنیایی نباشد و اگر روزی نیاز شد از همه چیز خود بگذرد تا اهداف راستین این انقلاب به ثمر نشیند.

وی عامل وجود این روحیه در پاسداران را اینگونه، بیان کرد: این گونه ویژگی ها نیازمند آن است که افراد الگویی برای رسیدن به این ویژگی ها داشته باشند و بهترین الگو امام حسین (ع) که از همه زندگی و خانواده خود گذشت تااسلام از بین نرود و در این راه همه چیز خود را فدا کرد. این بهترین الگو برای نیروهایی بود که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخواهند فعالیت کنندو از آرمان های این نهاد حفظ و حراست کنند.

صنعتکاران با تکیه بر این موضوع که شرایط امروز سپاه بسیار متفاوت تر از گذشته است، گفت: در گذشته سپاه انقلاب اسلامی در کنار دیگر اورگان های نظامی شروع به فعالیت کرد ولی در آن زمان از نظر سخت افزاری در وضعیت بدی بودند و تغریبا دست خالی و بون هیچ ابزاری و امکاناتی وارد عرصه شده بود که این موضوع را عینا در اوایل جنگ تحمیلی به وضوح دیده می شد.

وی، تصریح کرد: امروز سپاه با نیرو های متخصص و با همان ایمان و تعهد مانند نسل گذشته سپاه و بسیار راهبردی تر از گذشته برای حفظ آرمانها و گسترش این آرمانها تلاش می کنند. درگذشته ما برای تثبیت این انقلاب می جنگیدیم ولی امروز سپاه انقلاب اسلامی به وسعت و حریم انقلاب اسلامی قابلیت دفاع و نقش آفرینی را دارد. و این نقش آفرینی با کمک سخت افزار های بسیار به روزی است که حاصل تلاش همین نیروی متخصص در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، یادآور شد:تا زمانی انقلاب اسلامی است و تا مظلومی است و تا زمانی که جبهه کفر است این مقاومت وجود دارد و ما همواره برای مقابله با ظالم و دفاع از حق مظلوم تلاش می کنیم و آماده هستیم.

وی، در پایان افزود: من هم به نوبه خودم این روز را به همه پاسداران جانبازان و ایثار گران تبریک عرض می کنم و انشاالله ره رو راه ولایت و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) باشیم.

ارسال نظرات