مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت: مهم ترین وظیفه یک پاسدارحفظ روحیه جهادی و دفاع از ارزشهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۷۴۰۷۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع پایوران این ناحیه مقاومت افزود :امروزه پاسداری از انقلاب و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ازافتخارات نظام مقدس و پاسداران انقلاب به شمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی، گفت: حفظ روحیه جهادی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت پذیری از مهمترین وظایف یک پاسدار برشمرد و خاطر نشان نمود یک شب پاسداری در راه دین برابر است با یک سال عبادت خداوند متعال است.

وی در ادامه افزود: برای پاسداران نظام افتخار بزرگ است که بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در وصف پاسدار می فرمایند ای کاش من هم یک پاسدار بودم و این روز مصادف گردیده با ولادت با سعادت امام حسین (ع) که این خود بر ارزش و منزلت پاسداری می افزایدواین رویداد از برکات انقلاب اسلامی و عشق به سید الشهدا (ع) سر چشمه گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم یاد آوری نمود: امروزه ما به عنوان امانت دار مکتب امام حسین (ع) هستیم وباید در مسیری حرکت نماییم که با بصیرت وتشخیص به هنگام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که همان سیره اهل بیت علیهم السلام است حرکت نماییم و همواره خداوند متعال را در کارها ناظر بر اعمال خود ببینیم.

ارسال نظرات