خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

پاسداران انقلاب اسلامی فدایی رهبر هستند

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج) قزوین گفت: پاسداران امروز در همه عرصه ها حضور دارند و فدایی رهبر هستند و در زمان امام (ره) نیز حافظ انقلاب و دستاورد هایش بودند و در نهایت تابع امر ولی فقیه و رهرور صادق راه اباعبدالله هستند.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و وی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج قزوین در ارتباط با روز گرامی داشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام حسین ( ع) پاسدار واقعی دین بودند و این انتخاب نیز به همین جهت صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: انتخاب و نامگذاری سالروز ولادت سید الشهدا به عنوان روز پاسدار انتخاب هوشمندانه‌ای از جانب امام راحل بود و امروز هم شاهد انواع رشادت ها از جانب این دلیر مردان هستیم.

حجت الاسلام مصطفایی تبیین کرد: پاسداران امروز در همه عرصه ها حضور دارند و فدایی رهبر هستند و در زمان امام (ره) نیز حافظ انقلاب و دستاورد هایش بودند و در نهایت تابع امر ولی فقیه و رهرور صادق راه اباعبدالله هستند.

وی توضیح داد: علت اینکه سپاه را نیرویی متمایز می بینیم را باید در ماموریت و توقع هایی که از سپاه می رود جست و جو کرد، گاهی این ماموریت ها به قدری چشم گیر بوده و هست که امام راحل در بیانی می گویند" اگر سپاه نبود کشور هم نبود."

حجت الاسلام مصطفایی با بیان این نکته که هرجا مشکلی به وجود می آید سپاه برای رفع آن می‌شتابد گفت: ارتش نگهبان و حافظ خاک و مرز کشور می‌باشد و در کنار آن نیرو انتظامی در برقراری امنیت در اجتماع کوشا است، حال آنکه سپاه وظیفه دارد که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های آن در داخل و خارج مرز های کشور باشد.

وی با یادآوری نیرو های مستشاری سپاه در خارج از مرز های ایران اسلامی خصوصا در سوریه عنوان کرد: امروز مستشاران سپاه در حریم اهل بیت از کیان اهل بیت حفاظت می کنند و مظهر شجاعت و ایثار به تاثی از امام شهیدشان هستند.

حجت الاسلام مصطفایی در خاتمه یادآور شد: نیرو های سپاه جان فدای واقعی نظام می باشند که در همه عرصه ها گوش به فرمان رهبر هستند و رهبر نیز در سخنرانی های متعددی رضایت خود را از این نیروی مخلص ابراز کرده اند، امیدواریم که این عملکرد ادامه دار باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها