خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: روحیه و فرهنگ پاسداری در عصر حاضر موجب حفاظت از انقلاب و تداوم آن شده ودر ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی به بهترین صورت جلوه می کند.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۲۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

حجت الاسلام مجتبی مرادی خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و تبریک ایام ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و بویژه سیدالاعیاد این ماه یعنی ولادت امام زمان(عج)، اظهار داشت: اصل زمان ها و ماه ها در نزد خدا از شرافت و عظمت یکسانی برخوردارند اما آنچه موجب شرافت و عظمت ویژه می شود ؛ حوادث و اتفاقاتی است که در آن ظرف زمانی اتفاق می افتد.

وی افزود: ماه شعبان یکی از آن ماه هایی است که به موجب مناسبت های خود خصوصا موالید ائمه علیهم السلام دارای یک برتری بر سایر ماه هاست؛ همچنین این ماه که بعنوان ماه پیامبر(ص) است مقدمه ماه رمضان یعنی شهرالله الاکبر است که امیدواریم خداوند به برکت این ماه توفیق ورودی با شعور و معرفت به ماه رمضان نصیبمان کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات ضمن تبریک هفته پاسدار به پاسداران غیور گفت: پاسداری از انقلاب و نظام ولایی یک موهبت الهی است زیرا دفاع و حمایت از ولایت و یک نظام الهی با محوریت ولی الله توفیقی عظیم می خواهد.

مرادی خاطرنشان کرد: بررسی دوران نبوت انبیا و ولایت ائمه معصومین علیهم السلام حاکی از آن است که عدم موفقیت همه انبیا و اوصیا به غیر از حضرت خاتم و امیرالمومنین در تشکیل حکومت و نظام الهی و ولایی، نبود پاسدارانی جهت پاسداری از نهضت های الهی و استقرار و تداوم آن می باشد.

وی عنوان کرد: اینکه خلافت و حکومت امام حسن(ع) ظرف چند ماه دچار فروپاشی می شود خلاء ولایتمداری جهت پاسداری از فرهنگ الهی امام است.

این مقام مسئول در ناحیه سپاه قاینات ادامه داد: آنچه در عصر حاضر موجب حفاظت از انقلاب و تداوم آن شده است همین روحیه و فرهنگ پاسداری است که در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی به بهترین صورت جلوه می کند.

وی ابراز داشت: پاسداری یعنی جان دادن برای دفاع از حریم ولایت چه در داخل باشد و چه در مرزهای سوریه، عراق و لبنان باشد.

مرادی گفت: می بایست این توفیق را غنمیت شمرد و به همه دوستان و مردم عزیز و انقلابی این اطمینان را بدهیم که تا جان داریم از این انقلاب و نظام پاسداری خواهیم کرد و به همه ی بدخواهان و دشمنان تذکر می دهیم این نوع پاسداری در مقابل توطئه های شما کوبنده و با اقتدار بوده و موجب ندامت و پشیمانی شما خواهد شد.

انتهای پیام/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها