خبرهای داغ:
تحلیل خبرنگار خبرگزاری بسیج:

سوريه گردنه احد است،كمانداران گردنه را رها نكنيد!!!!

عدم حمايت ايران از سوريه و رها سازي اين كشور با محوريت بشار اسد به معناي هم مرز شدن با اسراييل و داعش خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۷۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آتش بس در خان طومان  كه جان كري و مخصوصا تيم عربستان و اعراب مرتجع و رژيم اسراييل از آن دم مي‌زد به منزله بازسازي توان تهاجمي و جلوگيري از فروپاشي تروريست هاي تكفيري در عراق، لبنان، و سوريه بود.

چه اتفاقي افتاد؟ بيش از 10000نيروي تازه نفس از مرز تركيه وارد سوريه مي شوند، اين نيروها در قطر و امارات توسط مستشاران، تركيه، اماراتي، آمريكايي، و اسراييلي، و عربستاني، آموزش هاي لازم را ديده بودند، با  ادامه دار بودن  جنگ كه در تمام جبهه ها به نفع مقاومت بود، جايي براي  انجام عمليات نظامي وجود نداشت، لذا با اعلام آتش بس و عقب نشيني مجدد دوطرف به مواضع قبلي طراحي و زمينه  غافلگيري فراهم شد.

،تروريست ها  با چراغ سبز امريكا و اسراييل عملياتي را شروع كردند كه با تبليغات فراوان رسانه‌اي حاكي از پيروزي و اشغال شهر خان طومان توسط تروريست ها داشت، پس از دست به دست شدن اين خبرها  در نهايت تاييد و خبر شهادت بسياري از سربازان  جبهه مقاومت و مستشاران ايراني همه را  در نگراني فرو برد.

چراغ سبز به تروريست ها چگونه بود؟

 اسراييل با حملات گسترده به غزه  در 7 روز گذشته  اغلب رسانه هاي دنيا را متوجه فلسطين و غزه كرد و آمريكا با وارد كردن 100 نيروي نظامي خود به پايگاه هوايي الهند يمن ، دو قطبي رسانه اي در دنيا ايجاد كرد، به طوري كه تلويزيون و رسانه هاي خط مقاومت تمركز بر روي آتش بس را از دست دادند و متوجه جنگ احتمالي اسراييل با غزه و  تهاجم هوايي آمريكا در يمن شدند.

 هم زمان با حمله هوايي  اسراييل و پياده سازي صد نيروي امريكايي در يمن ، حمله تروريست ها به خان طومان شروع  و با تجهيزات نوسازي شده كه نشان دهنده بازسازي  و حضور نيروهاي تازه نفس در مدت مذاكرات براي آتش بود و با سلاحهاي سنگين توانستند از اصل غافلگيري استفاده نموده و  شهر خان طومان را اشغال كنند.

طرح و نقشه آمريكا و محور عبري عربي و تركي براي محور مقاومت چيست؟

 ديدار فرماندهان مقاومت فلسطين از ايران و ديدار با رهبر انقلاب و مقامات كشورمان، ديدار دكتر ولايتي  از لبنان و سوريه به عنوان يك ديپلمات كاركشته مورد اعتماد نظام، خبر از جنگي گسترده تر در آينده دارد كه  اسراييل به طور مستقيم وارد معركه خواهد شد.

 اسراييل و آمريكا در سياست جنگي خود حكم كفتار يا راهبر كمودو دارند، آنها پس از هلاك شدن طعمه و يا تضعيف آن  بطوريكه قدرت دفاع  نداشته باشد با تمام توان و بي رحمي وارد خواهند شد و به عنوان ناجي و لشكر پيروز مرده خواري خواهند كرد، عربستان و تركيه هركدام به دنبال  دو اصل  رهبري بر جهان عرب و اسلام و تركيه احياي امپراطوري عثماني و الحاق مناطق نفت خيز عراق و سوريه به خود است.

داشتن صد نيرو نمي تواند در يمن منجر به شكست گروه مقاومت شود اما  انجام عملياتي نيروهاي  دلتا فورس، در يمن مي توان با برنامه ريزي  مديريت بمب گذاري ها، ترور، آدم ربايي و ترويج نا امني  و ايجاد اختلاف  زمينه  بازگشت  ديكتاتور ها را فراهم كند، ورود آمريكا به يمن ساماندهي نيروهاي  القاعده و تروريست هاي طرفدار منصور هادي و عربستان در بندر مكلاي يمن است كه كمتر از 8 كيلومتر با اسراييل فاصله دارد و مي تواند در صورت تهديد ايران با سلاح‌هاي ابتدايي اسراييل تهديد شود.

لذا ايمن سازي اسراييل، تهديد ايران با براندازي نرم در بلند مدت، تضعيف همسايگان اسراييل چه آنهايي كه موافق  رژيم صهيونيستي هستند و چه  آنهايي كه در خط مقاومت هستند، جزو برنامه هاي استعماري انهاست و تلاش آمريكا اين است با خارج ساختن رهبري مقاومت از  دست ايران آن را به كشوري  مانند عربستان يا تركيه بسپارد كه دوستان و غلامان حلقه به گوش  اسراييل هستند تا بدين وسيله بدون كمترين هزينه اي  امنيت و قدرت اسراييل را تحكيم ببخشند و تا صد سال آينده هيچ نگراني براي امنيت اسراييل نداشته باشد.

سوريه گردنه احد است،كمانداران گردنه را رها نكنيد!!!!

 عدم حمايت ايران از سوريه و رها سازي اين كشور با محوريت بشار اسد به معناي هم مرز شدن با اسراييل و داعش خواهد بود.

 اگر در گردنه احد حرف پيامبر را به بهاي غنيمت رها كردند و رها نمودن موقعيت خود را به بهاي شكست و جان خويش پرداختند ، بايد توجه داشت كه در صورت رها كردن گردنه احد در سوريه هيچ غنيمتي براي برداشت نيست بلكه تا قيامت طوق نابودي و بردگي ره آورد آن است، هرچند  امروز  مالك اشتر هاي ميدان علي فراوانند،  امروز شعار كلنا عباسك مخصوص جبهه مقاومت و ملت ايران است، به راستي كه سوريه گردنه احد است، هشدار! رسوال الله تاكيد فرمودند: كمانداران و تك تيراندازان گردنه را تحت هيچ شرايطي رها نكنيد! امروز گردنه ها را مي شناسيم، نمونه كوچكي از اين گردنه ها شبيخون آتش بس  در  خان طومان و غافلگيري با حربه آتش بس است.

آتش بس قرآن سر نيزه  جبهه كفر براي احياي جبهه تارو مار شده خود است!!!!

امروز با حربه آتش بس خود را باز مي يابند و لشكر منهزم شده شيطان خود را مرمت مي كند، جبهه مقاومت و جمهوري اسلامي ايران  ديگرهيچ آتش بسي را نبايد بپذيرند،آتش بس قرآن سرنيزه براي نجات لشكر معاويه و سفياني هاي  كافر است، وقتي دشمن بارها آتش بس را نقض مي كند و از آن به عنوان فرصت براي ضربه زدن استفاده مي كند، جبهه مقاومت بايد همان كاري كند كه  رسول بزرگواراسلام با طايفه پيمان شكن بني قريظه كرد و تمام آنان را از دم تيغ گذراند و زنان و اموال آنان را به عنوان غنيمت جنگي گرفت و براي هميشه  فساد آنان را از زمين بركند.

ايران نبايد بر روي ميز مذاكره‌اي بنشيند كه يك طرف آن عربستان و آمريكا هستند كه حمايت لجستيكي و علني مي كنند،  دولت مردان ما از كدام سازمان ملل مي گويند كه براي نجات داعش 300  دستگاه اتومبيل مي فرستد و بلافاصله حكم آتش بس اعلام مي كند اما در برابر تمام جنايات آنان كشتار وحشتناك زنان و كودكان، خاك مرگ بر آنان پاشيده شده است.

جواب سنت شكنان و بدعهدان كه اسلام و پيامبرش را مظلومانه هدف قرار ميدهند هيچ مماشتي نيست، الا تيغ شمشيراز نوع ذوالفقار است، و بايد دروازه هاي خيبر را بر سر  يهود خراب كرد تا بدانند در تمام دوران  حال و آينده اسلام و شيعه خيبر شكناني چون علي دارد، امروز تيغ ذوالفقار در دستان رهبر بزرگ مسلمين جهان است، امروز فرياد هاي علي گونه وي را مي شنويم كه  فرياد  ميزد صداي پاي اسبان دشمن مي ايد چرا به خواب رفته ايد، اي مرد نمايان  نامرد!!! اما ملت ايران برتراز ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم كوفه در عهد علي (ع) هستند، همه ما ايستاده ايم تا بار ديگر علي زمان با پاي برهنه به نخيله گاه لشكر نرود  و  50  مرد ناتوان  را ببيند، امروز ما همه ارتش بيست ميليوني رهبر انقلابيم، هرجاي دنيا  فرمان دهند آماده ايم.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار