مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

مهمترین شاخصه پاسدار ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: مهمترین شاخصه پاسدار ولایت مداری است.
کد خبر: ۸۶۷۴۲۱۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت روز پاسدار و میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) ، ضمن تبریک ایاد شعبانیه به همه شیعیان و پاسداران، تصریح کرد: مهمترین وجه تسمیه نامگذاری روز میلاد با سعادت اباعبد الله الحسین(ع) با روز پاسدار این است که امام حسین (ع) همه دارایی و هستی خود را برای دفاع از اصول و ارزش های اسلام در راه خدا نثار کرد، سپاه پاسداران نیز خود را موظف به نثار همه دارایی و هستی خود برای حفظ اسلام، انقلاب و ولایت می داند.

وی به نقش پاسدار در حفظ دستاوردها و ارزش های نظام اشاره و اظهار کرد: مهمترین ویژگی پاسدار ولایت مداری و تابع محض ولی فقیه بودن است چرا که اگر این اصل مهم در پاسدار نباشد نمی تواند نقش خود را در حفاظت از ارزش ها به خوبی ایفا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، بصیرت، وفاداری، تعهد و تقوا را از دیگر ویژگی های پاسدار برشمرد و تصریح کرد: معنویت بزرگترین سرمایه سپاه و پاسداران است چون اگر معنویت در سپاه وجود نداشته باشد آنگاه با سایر ارتش های جهان هیچ تفاوتی ندارد.

رستگار، با بیان اینکه پاسداران باید از منش امام حسین(ع) الگو بگیرند، گفت: سیدالشهدا برای پاسداری از دین و اسلام با ایثار و از خود گذشتگی نه تنها جان خود را در این راه تقدیم کرد بلکه تمام زندگی و خانواده خود را نیز برای حفظ اسلام به صحنه آورد.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران ظرفیت های متعدد خود را در همه ابعاد در خدمت حفظ و حراست از کیان انقلاب و اسلام قرار داده است، گفت: امروز شرایط و ارزش های پاسدار انقلابی همچون ۳۷ سال گذشته و ابتدای تشکیل سپاه در ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، تصریح کرد: سپاه پاسداران در ابتدای انقلاب اسلامی با هدف مقابله با گروهک های ضد انقلاب، در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک و ناموس و اصول اسلام و جغرافیای جمهوری اسلامی و کیان انقلاب اسلامی به دستور امام راحل وارد عرصه شدند و پس از جنگ تحمیلی در عرصه و میدان سازندگی و سپس برای مقابله با فتنه ها و توطئه های فرهنگی دشمن علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد عملیات شد.

ارسال نظرات