خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با تبريك روز پاسدار، الگو گرفتن از مکتب سیدالشهدا(ع) را رمز موفقیت و کلید پیشرفت سپاه دانست و گفت: آنچه در این سالها بیش از بیش بر قدرت نظامی و معنوی سپاه افزوده، پیروی از سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۱۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، امام حسین(ع) را اسوه اخلاق و الگوی همه پاسداران خواند و افزود: نامگذاری روز میلاد امام حسین(ع) به نام پاسدار، وظیفه پاسداران را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به دوران جنگ تحميلي، اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس و فراز و نشيب هاي پس از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از جمله نهاد هايي بود كه با همه توان از كيان ايران اسلامي و ولایت دفاع کرده است.

حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به سالروز تشكيل بسيج سازندگي، خاطرنشان کرد: پس از جنگ تحميلي نيز پاسداران نظام اسلامي در بخش هاي مختلف از جمله عمراني، اقتصادي، نظامي و براي آباداني و توسعه كشور همواره تلاش هاي مضاعفي را در اين عرصه ها داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا روز سوم شعبان را روز طليعه پاسدار و پاسداري از مكتب مترقي اسلام عنوان و بيان داشت: پاسداران با نثار جان خود، فرهنگ شهيد و شهادت را در جامعه نهادينه كردند.
وي با اشاره به طراحي جنگ نرم دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران، گفت: در شرايط كنوني وظيفه پاسداران در خط مقدم جنگ نرم، حساس تر از زمان جنگ تحميلي است.
حجت الاسلام احمدی در پایان خاطر نشان كرد: تاكنون سپاه پاسداران براي مقابله با جنگ نرم دشمنان از همه توان خود بهره گرفته و در اين راه نيز موفقيت هايي خوبي را به دست آورده كه اين فعاليت ها نااميدي دشمنان را به همراه داشته است.

ارسال نظرات