خبرهای داغ:

برگزاری آزمون کتبی حفظ قرآن ويژه مددجويان خوزستانی

رئیس اداره فرهنگی تربیتی اداره‌كل زندان‌های خوزستان ، از برگزاری مرحله کتبی آزمون حفظ قرآن در چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۴۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرنگاربسیج، امین سبحانی،  با بیان اینکه برگزاری آزمون زیر نظر اساتید اداره، حمید چنانی، رحیم شریفی، کاظم آذرپیرا و محمد سیلاوی صورت خواهد گرفت، توضیح داد: آزمون کتبی حفظ همانند آزمون شفاهی ۱۰۰ امتیاز دارد و امتیاز قبولی ۱۴۰ در دو بخش کتبی و شفاهی است و پس از كسب امتیاز لازم مدرک حفظ برای قبول‌شدگان صادر می‌شود.

سبحانی بیان كرد:‌ براساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان ادارات‌کل زندان‌ها و اوقاف خوزستان، اسامی نفرات پذیرفته شده جهت صدور مدرک حفظ قرآن به اوقاف ارسال خواهد شد و اعطای مدرک به نفرات برتر طی محفلی در زندان با حضور مددجویان صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های خوزستان با اشاره به اینکه تعداد مددجویانی که با شركت در كلاس‌های آموزشی قرآنی اداره‌كل زندان‌ها موفق به حفظ قرآن شدند ۴۳۸۰ نفر شامل حافظ یک جزء تا کل قرآن است، ادامه داد: اسامی این تعداد در سامانه اداره‌کل اوقاف به ثبت رسیده است و مدرک حفظ قرآن به آنها ارائه شده است.

سبحانی  اظهار داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه محافل انس با قرآن با حضور مددجویان و زندانیان برگزار می‌شود و بخش‌های مختلف جشن اعم از قرائت، تواشیح و حفظ و مداحی را خود مددجویان اجرا می‌کنند.

وی تصریح كرد: اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های خوزستان علاوه بر ۴۳۸۰ حافظ قرآن دارای پنج خانه قرآنی در سطح زندان‌ها، ۴۵۰ قاری فعال و ۲۸ گروه تواشیح از میان مددجویان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها