خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان با صدور بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن اعياد شعبانيه ، روز پاسدار و جانباز را گرامي داشت.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان با صدور بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن اعياد شعبانيه ، روز پاسدار و جانباز را گرامي داشت.

بخشهايي از اين بيانيه به شرح زير است:

آن زمان که با ظهور انقلاب اسلامی ،خواب سران کاخ های پوشالی غرب آشفته گردید با خیال های واهی می اندیشیدند که انقلاب اسلامی عمری کوتاه خواهد داشت اما زهی خیال باطل. انقلاب اسلامی که ثمره درخت خونبار عاشورا و پرورده مردانی از تبار حسین (ع) است؛ اکنون در آستانه 38 سال ظهور خود، مقتدرتر و پرتوان تر در مسیر تعالی وپیشرفت در آستانه تمدن سازی اسلامی قرار دارد و این نشان از فرهنگ شجاعت، شهامت و غیرت زنان و مردان ایران اسلامی است که با عاشورا و فرهنگ شهادت پیوندی عمیق دارد.

انقلاب اسلامی همواره با همراهی بازوان توانمند خود درمیان مردم، مسئولین دلسوز، نیروهای شجاع نظامی و انتظامی توانسته توطئه های کور دشمنان را در عرصه های مختلف نظامی، سیاسی و فرهنگی خنثی نماید. یکی از این بازوان توانمند به فرموده امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سوم شعبان میلاد پر مهر و سرور سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و نامگذاری آن به عنوان روز پاسدار، نشان از پیوندی عمیق میان این نهاد مقدس ونهضت افتخارآفرین عاشورا دارد و این مصداق را می توان در 38 سال گذشته در صحنه های دفاع مقدس، جنگ نرم وسازندگی همه جانبه ایران اسلامی به عینه لمس کرد.

در اين بيانيه ضمن اشاره به پروژه سپاه هراسي رسانه هاي غربي آمده است: به فرموده مقام معظم رهبری، سپاه عمود خیمه انقلاب اسلامی و پاسدار اسلام است و تردیدی نیست که پروژه سپاه هراسی رسانه های غربی به دلیل موفقیت ها وقابلیت های این نهاد مقدس در خنثی کردن تصمیمات اتاق فکرهای غرب و مخصوصا آمریکا صورت گرفته است.

در ادامه بيانيه ضمن معرفي سپاه به عنوان مولود انقلاب اسلامی و سپر بلای انقلاب و اشاره به تهديدات دشمنان در داخل و خارج كشور آمده است: سپاه در هر حوزه ای که تهدیدی را علیه انقلاب اسلامی مشاهده کند چه داخل کشور باشد چه خارج از مرزها وارد عمل خواهد شد و این می تواند بهترین دلیل برای دفاع برون مرزی و رشادت های سپاه قدس در عراق و سوریه و...باشد.

اين بيانيه مي افزايد: براساس بیانات جانشین فرماندهی کل سپاه سردار سلامی امروز علیرغم تمام تهدیدات طرف آمریکایی، اگر ایران لحظه ای اراده کند قطره ای نفت از تنگه هرمز به شرق و غرب عالم صادر نخواهد شد و براساس معاهده عبور بی ضرر، در برابر هرگونه تهدید آمریکایی ها، مانع عبور آنان از تنگه هرمز می شویم و همگان بدانند که هیچ کشوری و هیچ قدرتی توان اعمال قدرت در حوزه اقدامات دفاعی، تمرینات نظامی و حوزه رزمایش های ما را نخواهد داشت و خلیج فارس خانه و محل حضور ملت ایران و سواحل آن تا دریای عمان متعلق به ملت ایران بوده و خواهد بود .

در ادامه اين بيانيه ضمن اشاره به تونمندي بالاي ایران اسلامی در سال های تحریم، تهدید و فشار با تکیه بر توان داخلی آمده است: تکیه خیالی برتوانمندی برجام برای حل مشکلات داخلی نوعی غفلت و سهل انگاری و توان داخلی را تحلیل خواهد برد و دشمن را گستاخ تر خواهد کرد. عزتمندی، اقتدار، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم ماهیت انقلاب اسلامی است و نباید بهانه برجام به تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بیانجامد

در پايان اين بيانيه ضمن اشاره به روي كار آمدن گفتمان جاهلیت مدرن در عصر حاضر چنين آمده است:

گفتمان جاهلیت مدرن و توهمات سران سرسپرده عرب که حتی آب خوردن خود را منوط به اجازه آمریکا و لابی صهیونیست می دانند امروز به عنوان چالش اصلی دنیای امروز است. دربرابر این گفتمان، گفتمان اسلام ناب بهترین راه حل خواهد بود و نسخه های ساختگی از اسلام که گاها این روز ها مطرح می کنند باطل و نابود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها