مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

پاسداری رسالتی است انسانی و الهی که شایسته بندگان وارسته است

مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: پاسداری رسالتی است انسانی و الهی که شایسته بندگان وارسته است.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۳۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدارمراسم جشنی با حضور جمعی از پاسداران حریم ولایت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام خالصی، مسئول امور روحانیون سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، عنوان کرد: سوم شعبان المعظم سالروز ميلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، روز پاسدار نامگذاري شده است. ضمن تبريك اين روز به تمامي سبزپوشان سپاه اسلام و خانواده ‌هاي محترم آنان،گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نهادي است تحت فرماندهي عالي مقام رهبري كه هدف آن نگهباني از انقلاب اسلامي ايران و دستاوردهاي آن و كوشش مستمر در راه تحقق آرمان‌‌هاي الهي و گسترش حاكميت قانون خدا طبق قوانين جمهوري اسلامي ايران و تقويت كامل بنيه دفاعي جمهوري اسلامي از طريق همكاري با ساير نيروهاي مسلح و آموزش نظامي و سازماندهي نيروهاي مردمي مي‌باشد.

وی، با اشاره با فرمایشات رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، تصریح کرد: " یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود".

خالصی، یادآور شد: در روایت بسیار زیبای دیگری از ایشان آمده است که: " دو چشمند که با آتش تماس نمی‌یابند: چشمی که از ترس خدا بگرید و چشمی که شب‌ها در راه خدا نگهبانی دهد".

وی، افزود: جنس پاسدار طلای ناب است و در هر شرایطی قابل استفاده است.

وی با اشاره به خصوصیات پاسدار نمونه اظهار داشت: پاسدار نمونه در فتنه ها به شک و شبهه نمی افتد و حق و باطل را تشخیص می دهد و باید ویژگی های سید و سالار شهیدان و یاران آن حضرت را داشته باشد و شهامت لازم در میادین دفاع مقدس، جنگ سخت، جنگ نرم و دفاع اقتصادی را داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار