مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان سمنان خبر داد:
مجتبی سعدالدین اظهار داشت: از برگزاری طرح ولایت استانی در شهریورماه خبر داد و گفت: نهمین دوره از طرح ولایت استانی با هدف تربیت نیروی همتراز انقلاب برای دانشجویان استان سمنان در شهریورماه به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مجتبی سعدالدین، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری طرح ولایت استانی در شهریورماه خبر داد و گفت: نهمین دوره از طرح ولایت استانی با هدف تربیت نیروی هم تراز انقلاب برای دانشجویان استان سمنان در شهریور ماه به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

 

سعدالدین در ادامه خاطرنشان کرد: هما نطور که می دانید مخاطبین این طرح دانشجویان دانشگاه های استان هستند و دانشجویان برای حضور در این طرح باید در فرایند آزمون شرکت کرده وپس از کسب نمره قبولی می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان سمنان همچنین خاطرنشان کرد: در این دوره از طرح دانشجویان با سرفصل های آموزش شامل شامل مسائل معرفتی و اعتقادی- سیاسی و بصیرتی –اخلاقی و تربیتی آشنا می شوند و سعی ما بر این است تا از اساتید برجسته کشوری و استانی مجرب و توانا استفاده شود.

 

وی گفت: در پایان دوره از دانشجویانی که این دوره را می گذرانند انتظار می رود که با مسائل اعتقادی از جمله خداشناسی انسان شناسی و نظام سیاسی اسلام آشنا شده و نظام فکری –اعتقادی منظمی پیدا کرده باشند ؛ همچنین در مسائل سیاسی و بصیرتی با مبانی تاریخ معاصر و تاریخ انقلاب اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و غیره آشنا و در حوزه مسائل تربیتی با اصول و روش های تربیت اسلامی آشنا و همچنین با تکتیک های جذب، رشد و تثبیت در حلقه های صالحین و با چگونگی کادرسازی تشکیلاتی در بسیج دانشجویی آشنا شوند.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات