زهره طبیب زاده در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: اگر آقای روحانی می خواهد دوره ریاست جمهوری اش تا انتهای این دوره ادامه پیدا کند به صلاح ایشان نیست که در مقابل نظرات ولی فقیه، هماورد طلبی کند؛ ظاهرا آقای روحانی صلاح نظام را نمی داند.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره زبان انگلیسی گفت: سنتی که آقای روحانی در پیش گرفته است فرجام خوبی برای ایشان و آینده نظام و انقلاب نخواهد داشت.

وی افزود: تقابل گفته های رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب بازی خطرناکی است و صرفا با بحث زبان انگلیسی تمام نمی شود؛ آقای روحانی روندی را شروع کرده است که مداوما فرموده های مقام معظم رهبری را بدون فوت وقت مورد نقد قرار می دهد، این در حالی است که در همه اظهارات آقای روحانی، خیلی تشریفاتی از مقام معظم رهبری نام می برد اما عملا با فرمایشات حضرت آقا در تقابل هستند.

طبیب زاده خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید بداند که ولایت فقیه عمود خیمه این انقلاب است و اگر کسی بخواهد با این عمود برخورد کند، خیمه انقلاب به زیر کشیده خواهد شد و امت حزب الله این اجازه را به احدی نخواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی باید مداوم عاقبت بنی صدر را مد نظر داشته باشد، ایستادن در مقابل شورای نگهبان و خط انقلاب چیری نیست که مردم در مقابل آن سکوت کنند و اگر الان مردم در مقابل این بی حیایی ها سکوت کرده اند به خاطر آبروی نظام است.

وی ادامه داد: اگر آقای روحانی این روند را ادامه دهد برای انتخابات آینده ایشان مثبت نخواهد بود و اگر فکر می کنند که ایستادن در مقابل نظرات رهبر انقلاب باعث جلب آرای مردم برای ایشان در انتخابات آینده خواهد بود کاملا در اشتباه هستند.

طبیب زاده خاطرنشان کرد: اگر آقای روحانی می خواهد دوره ریاست جمهوری اش تا انتهای این دوره ادامه پیدا کند به صلاح ایشان نیست که در مقابل نظرات ولی فقیه، هماورد طلبی کند؛ ظاهرا آقای روحانی صلاح نظام را نمی داند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی با این شیوه ای که در پیش گرفته است باید نگران تایید صلاحیت خودش برای انتخابات آینده باشد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۱:۳۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشان باید مواظب همه چیز باشند احتمال اینکه دوره بعد رای بیاورند خیلی کم است وروز به روز کمتر هم میشود .انشا الله