جشن میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار با حضور هشت هزار نفر از پاسداران و خانواده های آنها در پادگان امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۳۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روزپاسدار گفت: از بین 6300 شهید استان لرستان 3300 نفر یعنی 55 درصد از شهدا اعم از پاسدار، بسیجی و سرباز منتسب به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) هستند.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت ابوالضل (ع) لرستان 700 شهید پاسدار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: اگر می خواهیم پاسدار واقعی و حقیقی و منتسب به امام حسین(ع) باشیم باید در معنویت افزایی روز افزون و توسعه بصیرت سیاسی تحت لوای ولایت فقیه تلاش کنیم و اگر نکردیم ما پاسدار واقعی نیستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه ریشه و سابقه پاسداری در این استان وجود بیش از سه هزار شهید است، گفت: امروز نیز شهدای پاسداری از لرستان همچون شهید شمسه و شهید محرم ترک به عنوان شهدای مدافع حرم جان خود را در راه دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(س) نثار کردند.

کشکولی با اشاره به اینکه تقویت معنویت موجب تقویت بنیه اسلام می شود، اظهار کرد: هر چه که اسلام تقویت شود دشمن ضعیف تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم در برابر تهاجم فرهنگی بجنگیم و خود و خانواده خود را در برابر آن بیمه کنیم علاوه بر تاسی به آل الله، ترک محرمات، انجام واجبات و افزایش بصیرت سیاسی باید مراقب باشیم که دچار انحراف نشویم، افزود: اگر روحیه جهادی در ما ضعیف باشد به انحرافات حجتیه و فرقه شیرازی ها گرفتار می شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از جمله فاکتورهایی که پاسداران را به امام حسین(ع) منتسب کرده این است که پاسداران نسبت به انجام واجبات حریص هستند. در هر حال یک پاسدار زمانی می تواند به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله ظهور و بروز پیدا کند که دارای روحیه ظلم ستیزی و انقلابی باشد.


ارسال نظرات