خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم همزمان با روز پاسدار در حوزه بسیج شهید جلالی شهر قنوات حضور یافت و از روند برنامه های مرتبط با روابط عمومی در این حوزه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۵۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، علی تقوایی با حضور در حوزه بسیج 21 شهید جلالی، این روز را به پرسنل و بسیجیان حوزه تبریک گفت و ابراز داشت: حرکت در مسیر سیره و مرام سیدالشهدا(ع) افتخار بزرگ پاسداران است و باید مولفه های سیره حسینی(ع) را در اجزاء برنامه های خود پیاده نماییم.

بازدید معاون روابط عمومی سپاه استان قم از حوزه 21 شهید جلالی

وی افزود: انس و الفت و همدلی و همکاری دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی باعث وحدت بیشتر و عملی شدن برنامه های بسیج خواهد شد.

مهدی علی بابایی سرپرست حوزه نیز در این دیدار ضمن بیان گزارشی از عملکرد حوزه در طی مدت مسئولیت خود، از تشکیل قرارگاه های جنگ نرم در شهر قنوات خبر داد و بیان داشت: امروزه موضوع فرهنگی دغدغه اصلی بسیج است و باید در این زمینه منویات مقام معظم رهبری را درسالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، اجرایی کرد و بحمدالله بسیج در این عرصه پیشتاز است.

در این بازدید که به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت و رصد مشکلات و رفع نواقص شعب روابط عمومی صورت گرفت، سید محمد حسن یزدی نژاد مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه استان نیز بر بکارگیری ظرفیت های خبرنگاران افتخاری بسیج تاکید کرد و افزود: قبلا اعلام شده بود که هر پایگاه بسیج باید یک خبرنگار بسیجی داشته باشد اما امروزه تاکید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بر آن است که هر بسیجی، یک خبرنگار بوده و ابلاغ وی نیز از سوی سازمان بسیج مستضعفین ارسال خواهد شد.

سید حسن حسینی معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در این بازدید، حضور و پیگیری مسئولان روابط عمومی سپاه استان را موجب ارتقاء کیفیت برنامه ها و تحقق اهداف بسیج برشمرد و بر ضرورت تجهیز امکانات و پشتیبانی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج از مسئولین روابط عمومی حوزه ها تاکید کرد.

وی یادآور شد: حوزه مقاومت بسیج شهر قنوات با توجه به اینکه بیشترین مساحت قم را در بر دارد، بهترین ظرفیت ها را از لحاظ موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و.... دارد و ضرورت دارد اخبار آن نیز به موقع منعکس گردد.

در ابتدای این دیدار، هادی زینی وند مدیر عقیدتی نظارت حوزه گزارشی از روند اجرای برنامه ها ارائه کرد.


ارسال نظرات