نماینده منتخب سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه گزارشات اقتصادی دولت با واقعیات روز جامعه مطابقت ندارد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین مقصودی با اشاره به جلسه چند روز گذشته منتخبین مجلس با هئیت دولت اظهار داشت: در جلسات برگزار شده تیم اقتصادی دولت گزارشی را از روند اقتصادی کشور ارائه دادند که این گزارشات با آنچه در جامعه می بینیم مطابقت ندارد.
 
وی با بیان اینکه دولت از کاهش تورم به عنوان یک عملکرد مثبت تیم خود نام  می برد تصریح کرد: اینکه تورم به ۱۱درصد کاهش یافته است زمانی می تواند برای تولید کشور مثمر ثمر باشد که همزمان مسئله رکود نیز حل شود.
 
مقصودی با اشاره به تعطیلی ۵۰تا ۶۰درصدی در حوزه تولیدات صنعتی و کشاورزی کشور ادامه داد: سرطان بیکاری در این مدت رو به افزایش بوده و برای ارائه گزارش مثبت باید به فکر مهار بیکاری در کشور باشیم.
 
نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس همچنین به دریافت ۲۰درصد بهره بانکی از بخش صنعت را مرگ این حوزه دانست و ابراز کرد: متاسفانه در وام های بانکی با احتساب جریمه دیرکرد این دریافت از حوزه صنعت تا ۳۲درصد نیز افزایش پیدا می کند.
 
وی راهکار حل مشکلات اقتصادی را عمل به شعار سال و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: عمل به این دستور تنها با نصب بنر و عوض کردن سربرگ های ادارات حل شدنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها