یکی از فرماندهان جبهه مقاومت سوریه:

نبض منطقه در دستان مقاومت است/ به زودی شر داعش به آل سعود برخواهد گشت

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: وضعیت کلی منطقه به نفع محور مقاومت است و می طلبد که سیاسیون کشور ها هم جهت با مقاومت تصمیم گیری کنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوحر در یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار با بیان اینکه در حالت کلی شرایط به نفع محور مقاومت و نیروهای ما است اظهار داشت: نبض تحرکات منطقه در اختیار نیروهای ما است.
 
وی با اشاره به اتخاذ برخی تصمیمات و تاکتیک ها از سوی فرماندهان در خصوص مدیریت جنگ تاکید کرد: متاسفانه شیعه همیشه از تفرقه ضربه خورده است نیاز است که مسئولین سیاسی نیز نگاهشان به محور مقاومت باشد و هنگام رزم  پشت نیروها را خالی نکنند.
 
این فرمانده میدان های مبارزه با تکفیری ها با بیان اینکه داعش و دیگر گروه‌های تکفیری زاده تفکر یهود و آل سعود می باشند تاکید کرد: به زودی شر داعش به آل سعود برخواهد گشت.
 
ابوحرادامه داد  دشمنی که در حال حاضر با آنها در حال مبارزه هستیم نه انسان است و نه حیوان و این افراد به هیچ اصول و قاعده ای پایبند نیستند.
 
وی به تامین مهمات و تسلیحات داعش و گروه‌های تکفیری تروریستی اشاره و تصریح کرد: باید دید این سلاح های پیشرفته از کجا برای آنها فراهم شده و در کدام کشور های آموزش دیده اند.
 
ابو حر با بیان اینکه نیروهای مدافع حرم در غربت تمام هستند ادامه داد: وظیفه امروز جامعه این است که حرمت شهدا و مدافعین حرم نگه داشته شود چرا که آنها رفتند تا ما داخل مرزهای خود به راحتی زندگی کنیم.
 
وی همچنین با انتقاد از انتشار برخی تصویر و کلیپ های جنایات داعش توسط برخی افراد ادامه داد: انتشار این تصاویر کمک به داعش است و نباید ما خود را سرباز داعش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار