امام جمعه سبزوار:

بدحجابی‌ها در محافل عمومی سبب ناامنی و عدم امنیت خاطر برای خانواده‌ها می‌شود

امام جمعه سبزوار با اشاره به برخی بدحجابی‌ها در محافل عمومی ابراز تاسف کرد و گفت: بروز این نوع رفتار در جامعه سبب ناامنی و عدم امنیت خاطر برای خانواده‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در جلسه ای به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در جمع معلمان و کارکنان دفتر عقیدتی سیاسی سپاه سبزوار با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی باید در اولویت کارها آموزش و پرورش قرار بگیرد اظهارداشت: برای داشتن جامعه ای دینی نیازمندیم تا فرزندانمان از ابتدای امر با فرهنگ دینی رشد پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: آموزش و پرورش نقش بسیار خطیری در آموزش این نوع از زندگی به فرزندان دارد چرا که بیشتر وقت دانش آموزان در مدرسه که خانه دوم آنها است می گذرد.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به برخی بدحجابی ها در محافل عمومی ابراز تاسف کرد و ادامه داد: بروز این نوع رفتار در جامعه سبب ناامنی و عدم امنیت خاطر برای خانوادها خواهد شد.
 
وی همچنین با برشمردن شاخص های استاد مطهری بیان داشت: نام گذاری روز معلم همزمان با شهادت این بزرگ مرد خود نشان از وظیفه سنگینی است که معلمان بر دوش دارند.
 
امام جمعه سبزوار همچنین با بیان اینکه دشمن جوانان و نوجوانان کشور را هدف حمله جنگ نرم خود قرار داده است تاکید کرد: آگاه سازس این قشر از جامعه و آشنا کردن آنها با ارزش های انقلاب وظیفه مهمی است که بر دوش معلمان است.
 
ایراهیمی تصریح کرد: آنچه دشمن در نطر دارد کم رنگ کردن باورهای دینی در بین جوانان است تا بعد از آن بتواند آنچه مد نظر خود است را ذهن آنها بگنجاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار