یادواره شاهدان قلم در سبزوار برگزار شد

یادواره شاهدان قلم به مناسبت بزرگداشت 177شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۱۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش سبزوار صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه آشنا کردن دانش اموزان با ارزش های دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان مهم ترین هدف برگزاری یادواره شهدای قلم بوده است اظهار داشت: در راستای این هدف و با ایجاد مرکز شهید پژوهی در سبزوار بیش از ۱۵۰۰اثر دانش آموزی در قالب های مقاله زندگی نامه و …به دبیرخانه یادواره ارسال شده است.
 
مرتضی بینش با بیان اینکه ۱۷اثر از دانش آموزان سبزوار به مرحله کشوری راه پیدا کرده است ادامه داد: در راستای ارائه مقالات بیش از ۲۰۳اثر از سوی معلمان و فرهنگیان نیز به دبیرخانه یادواره ارسال شده است.
 
وی همچنین در خصوص فعالیتهای مرکز شهید پژوهی سبزوار بیان کرد: خوشبختانه با ایجاد این مرکز فضایی خوبی برای آشنایی معلمان و دانش آموزان با شهدا و سبک زندگی آنها فراهم شده به گونه ای که بیش از ۹۰۰همکار فرهنگی در گروه های مختلف اقدام به پژوهش‌های دو و سه نفره کرده اند.
 
بینش همچنین به تدوین دوکتاب در حوزه شهدای دانش اموز سبزوار اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این دو مجموعه کتاب جمع آوری کتاب شعر شهدای دانش اموز سبزوار نیز دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرآموزش و پرورش سبزوار همچنین در این مراسم با بیان اینکه شهید احمد نظیف به عنوان کوچک ترین شهید دانش آموز  دفاع مقدس از سبزوار می باشد بیان داشت: طبق مصوبه آموزش و پرورش تمام یادواره شهدای دانش آموز در سراسر کشور با نام شهید نظیف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار