امام جمعه شهرستان پارس آباد:

دشمن از شنیدن نام پاسداران به خود می‌لرزند

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه پاسداران برای سربلندی نظام از جان خود مایه گذاشته اند، گفت: امروز دشمن از شنیدن نام پاسداران به خود می‌لرزند.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۲۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

حجت الاسلام سید سعید رشادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پارس آباد با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: نامگذاری سالروز ولادت سیدالشهدا (ع) به نام روز پاسدار اقدامی مناسب، ارزشمند و منطقی است زیرا این امام بزرگوار با تمام وجود از دین مبین اسلام دفاع کرد.

وی با بيان اينكه روز پاسدار فرصت مغتنمي براي شناخت بيشتر سپاه و رسالت اين نهاد انقلابي است، تاكيد كرد: رمز موفقيت پاسداران در دفاع از حريم انقلاب حركت عاشورايي و حسين گونه آنان است.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اینکه پاسداران برای سربلندی نظام از جان خود مایه گذاشته اند، گفت: همه اين عزت و افتخارها به بركت خون شهدا و رهنمودها و تلاش‌هاي حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري رقم خورده است.

رشادی با تاکید بر اینکه دشمن از شنیدن نام پاسداران به خود می‌لرزند، امام حسین (ع) را الگو و پاسدار ارزش‌های والای انسانیت، معرفت و بصیرت در تمام عالم هستی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند که در اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، انقلاب اسلامی را از هرگونه آسیب و چالش محافظت نموده‌اند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد همچنین در ادامه به سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) که بنام روز جانباز و آزاده نامگذاری شده است، اشاره و تصریح کرد: پاسدار، جانباز و آزاده همه از یک جنس هستند که به برکت رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری هایشان در سایه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب برای ایران اسلامی افتخار، عظمت و ابهت در منطقه و دنیا ایجاد کردند.

ارسال نظرات