خبرهای داغ:
همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیانیه‌‍ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۳۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیانیه‌‍ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

« بسم رب الشهدا و الصدیقین»

امام علی علیه السلام: خَیرُ النّاسِ رَجُلٌ حَبَسَ نَفسَهُ فِی سَبیلِ اللَّهِ یُجاهِدُ أعداءَهُ یَلتَمِسُ المَوتَ أوِ القَتلَ فی مَصافِّهِ ؛

بهترین مردم كسی است خود را در راه خدا وقف كند و با دشمنان او به نبرد برمی خیزد ، و مرگ یا كشته شدن در میدان نبرد را آرزو می كند

پاسدار و پاسداران آن كسانی هستند كه در حساس ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند .

در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند آدمیانی که برای بر افراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه ، تمامی هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند، کمربستن برای احیای حقیقت خواهی ، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت جوئی  چنان حماسه ای آفرید که تا زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب است و خواهد بود.

در بیانیه آمده است: یکی از بهترین نامگذاری‌ها ، همین نامگذاری « روز پاسدار » است،برای پاسدارانی که از ساعت اول پیروزی انقلاب ، چه آن وقتی که هنوز این لباس مقدس بر تنشان نبود ، و چه آن وقتی که با انتظام گرفتن از مسائل انقلاب و شکل گرفتن نهاد‌ها ، همین جوانان مخلص و صادق و فداکار وارد مسلک پاسداری شدند چه در سپاه ، چه در کمیته  و جز فداکاری و دفاع از اسلام هیچ چیز برایشان مطرح نبوده است.

 پاسداران در قبال اهداف الهی و انقلابی ، جان برای آن‌ها متاع ناقابلی به حساب می‌آمد ، هیچ چیز و هیچ‌کس شایسته‌تر از این‌ها نیست که این روز مبارک را به آن‌ها اختصاص بدهند،پاسداری یک فرهنگ است یک فرهنگ عزت و افتخار.

پاسداری از دین و انقلاب اسلامی که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجسم است پاسداران از اوایل انقلاب زمان دفاع مقدس وسازندگی و امروز در دفاع از حریم انقلاب و پاسداری از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه حق پاسداری از اسلام را ادا کردن که به همین مناسبت  روز میلاد سید وسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین که مظهر پاسداری از دین واسلام میباشد را به تمام پاسداران حریم ولایت وانقلاب اسلامی و پاسداران حریم آل الله تبریک عرض میکنم.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها