فرمانده سپاه رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد
فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار گفت: با حضور بیش از 300 بسیجی ولایت مدار رزمایش 2 روزه الی بیت المقدس در شهرستان رشتخوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
 سرهنگ علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش چهاردهمین رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان رشتخوار است که در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت ۳۶ ساعت برگزار می‌شود.

یعقوبیان در مورد برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در این شهرستان یاداور شد: سپاه شهرستان رشتخوار با حضور بسیجیان مقتدر و ولایت مدار رزمایش بیت المقدس را با همت گردان‌های بیت المقدس، در دو گروههان احتیاط از بخش جنگل و شهرستان رشتخوار با حضور بیش از ۳۰۰ بسیجی برگزار می‌کند.

وی گفت: این رزمایش در تپه های چهل ماه رشتخوار و در محل رزمایش های عمومی بیت المقدس به مدت دو روز در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم در سه مرحله برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه تصریح کرد: این رزمایش در دو مرحله جذب، سازماندهی و آموزش گردان‌ها در روزچهارشنبه و روز پنجشنبه تجمع ۲ گردان در محل ناحیه شهرستان ررشتخوار انجام می‌شود.

وی به هدف برگزاری این رزمایش اشاره و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش دفاع و حمایت و پیروزی از راه شهدای مدافعین حرم شهدای ۸ سال دفاع مقدس و حفظ آمادگی بسیجیان و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که به یقین حضور بی‌سابقه و پر شور بسیجیان بر جامعه نیز تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در پایان اذعان کرد: هدف کلی از اجرای این رزمایش ارتقای توان رزمی گردان بیت المقدس و عاشورا و عملی نمودن آموزش‌های صورت گرفته به بسیجیان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است و نیز نمایش اقتدار بسیجیان در مقابل هر گونه تهدید استکبار و ایادی آن و مقابله با جنگ نرم و هر نوع تهدید برای بسیجیان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها