احداث مدرسه خیری در روستای بوسجین نیر

در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر توسط بنیاد برکت تعهد شد یک مدرسه با اعتبار 600 میلیون تومان در روستای بوسجین از توابع بخش کورائیم نیر احداث شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر که در سالن ورزشی شهید مهدیزاده نیر برگزار شد اظهار داشت: جلب مشارکت عمومی در امر مدرسه سازی و کمک به فعالیت های آموزش و پرورش از جمله برنامه های این اداره کل است.

مهدی احمدی فرماندار نیر هم با اشاره به احداث مدرسه توسط خیرین در شهرستان نیر گفت: تاکنون توسط خیرین مدرسه ساز استانی و شهرستانی چهار مدرسه در منطقه احداث شده و یک مدرسه حصارکشی و یک مدرسه نیز تعمییرات اساسی شده است و نیز توسط ندایی خیر نیری یک مدرسه در روستای اباذر در حال احداث است.

وی از عضو بودن 275 نفر خیر فرهنگی در مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیر خبر داد و گفت: ماهانه مبلغ 15میلیون ریال از حساب فرهنگیان به حساب خیرین مدرسه ساز شهرستان واریز می شود.

فرماندار نیر از ایزوگام 12مدرسه نیز توسط خیرین مدرسه ساز شهرستان خبر داد و گفت: درحال حاضر هنرستان بهار نیر نیاز به یک کارگاه آموزشی دارد که از خیرین خواست تا دراین مورد کمک کنند.

قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از در دست احداث بودن 145کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز استان نیز خبر داد.

در این مراسم توسط بنیاد برکت تعهد شد یک مدرسه با اعتبار 600 میلیون تومان در روستای بوسجین از توابع بخش کورائیم نیر احداث شود.

در این مراسم مبلغ 100میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد و نیز تعهد شد مدارس به 10دستگاه چاپگر، پنج دستگاه میکروسکوپ وسایل آزمایشگاهی تجهیز شوند و همچنسن دکتر عزیز وثوقی متعهد شد هزینه تمامی دانش آموزان نیری کهر به آزمایش سونوگرافی و ام آر آی نیاز داشته باشند تقبل کند و حصارکشی مدرسه روستای ایرنجی را نیز یکی از خیرین تعهد کرد.

در پایان مراسم از خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات