خبرهای داغ:
مديرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان، در جلسه کميته مديريت که در هفته گذشته برگزارشد، با اشاره به برنامه هاي تدوين شده سال 95 و جهت گيري شرکت در توليد محصولات متنوع با ارزش افزوده بالاتر، بر انعطاف پذيري درتوليد ورقهاي ويژه، شناخت بازار و پيش بيني آن و بازرسي هاي مداوم از تجهيزات ، بهره وري نيروي کار و توليد از ابتدا تا انتهاي زنجيره توليد تأکيد نمود.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۷۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرام سبحاني با تشکر از پرسنل همه نواحي که از ابتداي سال 95 در راستاي تحقق اهداف امسال تلاش نموده اند اظهار داشت: در اين نشست، گزارشهاي اميدوارکننده و مناسبي که توسط مديران ارائه شد، نشان دهنده اين موضوع بود که توجه به مباحثي چون حفظ ايمني، رکوردهاي توليد، تنوع محصولات باعث شده تا فولادمبارکه در بحران صنعت فولاد موفق عمل کرده و آسيب کمتري ببيند.

مدير عامل فولادمبارکه توجه به تنوع محصولات را مهم دانست و افزود: مأموريت فولادمبارکه توليد محصولات متنوع با ارزش افزوده بالاتر است. اگرچه بازار در وضعيت فعلي کمي بهبود يافته است اما نبايد از برنامه ريزي با فرض تکرار شرايط قبلي غافل بمانيم.

مديرعامل فولادمبارکه توجه به موضوع صادرات را ضروري خواند و تصريح کرد: با توجه به سابقه اي که فولادمبارکه در صادرات محصولات خود داشته، خوشبختانه توانستيم علاوه بر تأمين بازار داخل، در خارج از کشور هم توفيقاتي کسب کنيم. بايد براي صادرات و بازار داخل برنامهريزي داشت تا به نحو مناسبي به اهداف تدوين شده دست يابيم.

وي افزود: به منظور اين که در توليد محصولات خود با مشکلاتي مواجه نشويم بايد به همه نيازها و احتياج هاي توليدِ با کيفيت توجه کنيم. خريد تجهيزات و امکانات مورد نياز بايد در دستور کار قرارگيرد. همه درخواستها بايد بصورت شفاف ارائه شده تا با طرح و بررسي در کميته هاي مربوطه، اولويتها مشخص شود و با استفاده از توان داخل فولادمبارکه يا مشاورين نيازها مرتفع شود.

ايشان افزود:محصولات فولادمبارکه، محصولاتي است که سفارشي بوده و بايد با استاندارد مورد نياز مشتري مطابقت داشته باشد .

مديرعامل فولادمبارکه با اشاره به بازنشستگي تعدادي از کارکنان فولادمبارکه گفت: در يکي دوماه گذشته تعداد زيادي از همکاران به افتخار بازنشستگي نائل آمدند و در ماه هاي آينده هم باز شاهد بازنشستگي جمع ديگري از همکاران عزيز خواهيم بود که ضمن تقدير و تشکر از زحمات سي ساله ايشان در اين مجموعه بزرگ صنعتي، بايد بگويم اقداماتي و کارهايي که اين عزيزان در مدت فعاليت خودشان انجام داده اند براي خودشان و نسلهاي بعد، بعنوان يادگار و باقيات صالحات ميماند که ضمن تشکر از تک تک اين عزيزان اميدوارم دوران بازنشستگي را هم با سربلندي و افتخار و سلامت سپري نمايند.

گفتني است در جلسه کميته مديريت شرکت فولاد مبارکه ، معاونين و مديران گزارشهاي مبسوطي از نواحي و واحدهاي تحت مديريت خود مطرح نمودند و پيرامون مباحث مطرح شده از سوي مدير عامل شرکت راهکارها و نکات مورد نظر ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها