مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان:

ارتقاء بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی مهمترین رسالت‌ عقیدتی است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: ارتقای روحیه ولایت‌مداری، عمق‌بخشی آموزش‌های معنوی و ارتقاء بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از رسالت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۷۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

سرهنگ صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه توجه به مسائل دینی، اعتقادی، معرفتی یکی از اولویت‌های تشکیل سپاه بود، اظهار کرد: سپاه با مبانی دینی و اعتقادی وارد عرصه نظامی شد.

وی با اشاره به فلسفه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان استفاده از آثار و اندیشه های مطهری را بسیار مهم دانست و افزود: جامعه ما امروز نیاز به سیره عملی آن استاد شهید دارد و نوجوانان و جوانان انقلابی باید با مطالعه و آشنایی با آثار و اندیشه های استاد مطهری خود را آماده دفاع از سنگرهای انقلاب اسلامی نمایند.

وی یادآور شد: ارتقای روحیه ولایت‌مداری، عمق‌بخشی آموزش‌های معنوی و ارتقاء بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از رسالت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه است.

صدیقی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاطرنشان کرد: شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر، گلباران و عطرافشانی از قبور مزار شهدا، تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی از برنامه های برگزار شده در این هفته است.

وی برگزاری مسابقه کتاب خوانی انسان 250 ساله و کتب استاد مطهری، نمایشگاه روحانیت، انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی، همایش تجلیل از همسران فرهنگی پاسداران، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت های ولایت مداری،کرسی های آزاد اندیشی و ... را از دیگر برنامه های برگزار شده در هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان تجلیل از اساتید و مربیان برتر، هادیان سیاسی، فرماندهان، مسئولین نمایندگی، مدیران، متربیان، بازنشستگان و سربازان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات