فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

پاسداران ادامه دهندگان راه اباعبدالله الحسین (ع) هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، پاسداران ادامه دهندگان راه اباعبدالله الحسین (ع) هستند.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جشن سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان برگزار شد، ابراهیم حسین زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با تبریک فرا رسیدن سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: پاسدار کسی است که با اقتدا به سرور شهیدان برای دفاع از ارزشهای اسلامی گام بزرگی بردارد و در این راه جان خود را تقدیم نظام الهی و اسلامی بکند.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه نماد پاسداری مظهر زیبای شهدای انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بهترین الگو و مصداق پاسداری شهدای عزیز ایران اسلامی هستند که از جان خود گذشته و حیات نو به جامعه انسانی بخشیدند.

حسین زاده، یادآور شد: با تاکید بر اینکه پاسدار باید الگوی تمام آیینه خوبی ها و فضایل انسانی و اسلامی باشد افزود:این الگو ها همان ایثار،شجاعت و و لایتمداری و وفادار به انقلاب بودن است که در نتیجه خدمت به خلق الله را از نعمات الهی می داند و به رضای خدای عالم راضی می شود.

پاسداران باید نسبت به تقویت روحیه و فرهنگ ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی در جامعه و بخصوص در خانواده و اطرافیان خودشان تلاش مضاعف داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار