به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله آغاز شد

اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله ار امروز به مدت سه روز با حضور میهمانان لشگری و کشوری در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۱۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در اولین روز از اردوی رزمی_فرهنگی عاشقان روح‌الله که در تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی برگزار شد در اولین روز از این مراسم شاهد آئین صبحگاه مشترک یگان‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی در محل این تیپ بودیم.

همچنین در نخستین روز از این اردوی رزمی_فرهنگی که با حضور نیروهای سپاه روح‌الله و بسیج برگزار شده مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار و از تعدادی از پاسداران و پیشکسوتان سپاه روح‌الله و همچنین تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

این اردوی سه روزه تا روز شنبه 25 اردیبهشت‌ماه با حضور همه پاسداران و نواحی به صورت متمرکز در تیپ 71 سپاه روح‌الله با برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و زیارتی ادامه خواهد داشت.

برگزاری اردوی زیارتی امامزاده 72 تن ساروق و برگزاری مراسمی با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بخش دیگر برنامه‌های امروز این اردو خواهد بود.

سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه و برگزاری دعای کمیل و ندبه در جوار مزار شهدای گمنام تیپ 71 سپاه روح‌الله، اقامه نماز جمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک در روزهای 23 و 24 اردیبهشت حسن ختام برنامه‌های اردوی رزمی فرهنگی عاشقان روح‌الله است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار