خبرهای داغ:
مديركل هواشناسي استان كرمانشاه از ورود سامانه بارشي جديد به جو استان خبر داد و گفت: اين سامانه تا روز جمعه بارش هايي را براي تمام نقاط استان به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۵۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از اداره هواشناسی استان کرمانشاه، شاهرخ پارسا روز چهارشنبه، اظهار كرد: اين سامانه بارشي علاوه بر باران، سبب وزش باد، رعد و برق و رگبار پراكنده تگرگ نيز در سطح استان خواهد شد.
وي ادامه داد: بارش در روز پنجشنبه و بخصوص نواحي شمالي و شرقي استان كرمانشاه و در شهرهاي پاوه، روانسر، گواور، كنگاور، صحنه و ... از نمود بيشتري برخوردار خواهد بود و ممكن است سبب آبگرفتگي معابر عمومي اين مناطق شود.
مديركل هواشناسي استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: دماي هوا نيز تا روز جمعه تغييرات چنداني نخواهد داشت اما از روز جمعه به بعد و با خروج اين سامانه بارشي، شاهد افزايش دماي روزانه استان در هفته آينده خواهيم بود.
وي با بيان اينكه خنك ترين دماي هواي امروز متعلق به سنقر و كليايي و كنگاور با 6 درجه بالاي صفر است، گفت: قصرشيرين نيز امروز با حداكثر دماي 32 درجه بالاي صفر گرمترين شهر استان خواهد بود.
پارسا در پايان گفت: دماي هواي امروز شهر كرمانشاه نيز بين هشت تا 23 درجه بالاي صفر در نوسان خواهد بود.
از ابتداي سال زراعي تاكنون (اول مهر 94 تا 22 ارديبهشت 95) 721 ميلي متر باران در كرمانشاه باريده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 2 برابر و نسبت به ميانگين بلند مدت يك و نيم برابر افزايش داشته است.
ارسال نظرات