استاندار گیلان:

برگزاری کنگره شهدای گیلان به گواه سردار سلیمانی بی نظیر بود

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری موفق و افتخارآمیز کنگره هشت هزار شهید استان گیلان تصریح کرد: برگزاری این کنگره توفیقی برای استان و به گواه سردار سلیمانی بی نظیر بود.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۵۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در نشست با جانبازان و فرزندان شهدا و آزادگان شاغل در ستاد استانداری، مسئولان را خادم این مردم دانست و افزود: کار ما مسئولین در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان بی ارزش است .

نجفی با بیان اینکه ادامه راه شهدا عنایت خداوند متعال را می طلبد، اظهار کرد: شهدا و جانبازان با ایثارگری و رشادت اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم .

وی با یادآوری برگزاری موفق و افتخارآمیز کنگره هشت هزار شهید استان گیلان تصریح کرد: برگزاری این کنگره توفیقی برای استان و به گواه سردار سلیمانی بی نظیر بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه برگزاری این کنگره با عشق و علاقه و با دست خالی اما خالصانه آغاز شد افزود: خداوند نیت خالص را دوست دارد و در هر کاری که خالصانه انجام شود مطمئنا خداوند متعال کمک خواهد کرد.

وی ایثارگران را سرمایه های انقلاب دانست و گفت: در بخش مدیریتی هر زمان که از وجود ایثارگران بهره گرفتیم نبوغی را در آن بخش شاهد بودیم.

استاندار گیلان بر لزوم فراهم کردن فرصت لازم برای رشد این عزیزان تاکید کرد و افزود: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان امین نظام هستند.

ارسال نظرات