خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تاکید کرد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: کارگروه اقتصاد باید به تجزیه و تحلیل اقتصادی وارد شود و باید آینده اقتصاد استان گلستان را بررسی کند.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمود ربیعی پیش از ظهر امروز در کارگروه اقتصاد استان گلستان اظهار کرد: بیش از 10 کارگروه با محور اقتصادی در استان گلستان وجود دارد و مدیران زمان زیادی برای حضور در جلسات سپری می‎کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید خود را مقید کنند تا در یک چارچوب مدیریتی حرکت کنند، تصریح کرد: ما باید نقش کارگروه‎های مختلف را در موضوعات متفاوت مانند تسهیل رفع موانع تولید، پنجره واحد و صادرات ببینیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه کارگروه اقتصاد محوریت برنامه‎های اقتصادی استان گلستان را شامل می‎شود، افزود: در کارگروه‎های مختلف اقتصاد مسائل و بخش‎های متفاوت اقتصادی مطرح می‎شود اما در کارگروه اقتصاد همه این مسائل به صورت جامعه دیده شده و از این نظر این کارگروه، کارگروه مادر در عرصه اقتصادی است.

ربیعی با بیان اینکه باید به آنالیز و تجزیه تحلیل مسائل در عرصه اقتصادی بپردازیم، گفت: کارگروه اقتصاد باید به تجزیه و تحلیل اقتصادی وارد شود و باید آینده اقتصاد استان گلستان را بررسی کند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در کارگروه اقتصاد استان بیندیشیم که پولی که از گندم وارد استان می‎شود به کجا قرار است تزیق شود و تا چه میزان به چرخه اقتصادی استان بر می‎گردد و تاثیرات آن چیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه باید به بهبود وضعیت اقتصادی در استان گلستان توجه شود، ابراز داشت: کارگروه اقتصاد استان می‎تواند تمامی کارگروه‎های استان گلستان را هدایت کند.

ربیعی با بیان اینکه سرمایه‎ها در استان به سمت تولید هدایت شود، بیان داشت: شرایط اقتصادی استان در کارگروه اقتصاد استان نیاز به تحلیل دارد و می‎بایست در این کارگروه به سمت بهبود وضعیت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها