مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده اظهار داشت: سپاه به عنوان علمدار حفاظت و حراست از ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای فراوانی داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

حجت‌الاسلام احمد سعیدی شامگاه سه‌شنبه در جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با اشاره اهمت و جایگاه سپاه در نظام بین‌الملل گفت: افتخار ملت ایران و به خصوص سبزپوشان سپاه پاسداران بر این بوده که پیرو مکتب تشیع و بزرگ پرچمدار دفاع از ولایت و اسلام هستند.

وی افزود: به‌روز بودن و آمادگی همه جانبه از مهمترین ویژگی‌های سپاه پاسداران بوده که مجهزترین ارتش‌های دنیا را به شگفت‌ آورده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده تصریح کرد: سپاه به عنوان علمدار حفاظت و حراست از ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای فراوانی داشته است.

حجت‌الاسلام افزود: دستگیری نیروهای آمریکایی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس هر چند در نظر برخی کاری کوچک بوده ولی ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و نشان داد سپاه پاسداران آمادگی همه‌جانبه خود را برای دفاع از ایران اسلامی حفظ کرده و خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه در عرصه بین‌المللی باعث ارتقاء جایگاه امنیتی و دفاعی ملت ایران گردید و امروز دشمنان ما خواب تعرض به خاک ایران اسلامی را نمی‌توانند ببینند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده گفت: سپاه در همه عرصه‌ها مقتدرانه حضور دارد و لحظه‌ای از مأموریت‌های خطیر خود غافل نخواهد شد.

وی در ادامه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌ها و نشست‌های مختلف روشنگری توانسته با این توطئه‌ها به خوبی مقابله کند.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه به ویژگی‌ها و شاخصه‌های پاسداری اشاره کرد و گفت: تا زمانی که سپاه در مسیر ولایت و پاسداری از نظام اسلامی در حال تلاش و تکاپوست هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند چشم طمع به این نظام و انقلاب داشته باشد.

ارسال نظرات