لباس پاسداری دیبای ارزشمندی است که انسان‌های مخلص بر تن کرده‌اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: لباس پاسداری دیبای ارزشمندی است که عده‌ای از انسان‌های مخلص جامعه بر تن کرده‌اند تا از دین و ارزش‌های متعالی انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۸۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

علی محمدی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اصحاب رسانه لنده با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: لباس پاسداری دیبای ارزشمندی است که عده‌ای از انسان‌های مخلص جامعه بر تن کرده‌اند تا از دین و ارزش‌های متعالی انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: افتخار بزرگی است که سالروز میلاد بزرگ پاسدار دین مبین اسلام به روز پاسدار نامگذاری شده تا همه جایگاه و عظمت پاسداری از نظام اسلامی را بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده جانفشانی هستیم و هیچگاه از این مسیر متعالی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

محمدی در ادامه یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در راستای اهمیت و جایگاه سپاه فرمودند« اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این وظیفه سبزپوشان نظام مقدس جمهوری اسلامی را سنگین‌تر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هجمه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی شده ولی سپاه تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان به خوبی توانسته برنامه‌هایی را در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان ارائه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: دشمنان نظام به دنبال ایجاد فاصله میان لایه‌های مختلف جامعه اسلامی هستند که با برنامه‌های روشنگرانه و بصیرت‌افزایی لازم تا حد قابل توجهی با آن مقابله شده است.

وی در ادامه سپاه را پرچمدار ولایتمداری خواند و افزود: با همه توان آماده دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستیم و اجازه نخواهیم داد خللی در آنها ایجاد شود.

محمدی ادامه داد: پاسداران با خلوص نیت و طیب خاطر با الگوگیری از بزرگ پرچم‌دار دفاع از اسلام در مسیر ولایتمداری و حفظ ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب حرکت خواهند کرد و با تمام توان از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی محافظت خواهند کرد.

ارسال نظرات