سردار ترابی:

خط مقدم امروز ما، جنوب حلب سوریه است

به مناسبت روز پاسدار در جمع بسیجیان شهرستان بستک گفت: خط مقدم امروز ما، جنوب حلب سوریه است.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان بستک ضمن تبریک گفتن به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به بیان خاطراتی از اعزام بسیجیان به دفاع مقدس پرداخت و از رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام گفت و افزود: در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی، ما از نظر امکانات و تجهیزات نظامی چیزی نداشتیم ولی امام خمینی (ره) جمله ای را ایراد نمودند که "اگر سپاه نبود کشور نبود” که این جمله برای بعضی ها سوال برانگیز بوده که چگونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین نقشی را ایفا خواهد نمود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: هر چه قطار انقلاب جلوتر رفت، ایستگاه های موفقیت و پیروزی را یکی بعد از دیگری فتح کردیم و بزرگی این جمله امام را دیدیم و درک کردیم. امروز سپاه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نیروهای نظامی در سطح جهان شناخته می شود که توان موشک های دور برد آن دنیا را متحیر ساخته است که دنیا تنها بخشی از آن را دیده است.

سردار ترابی افزود: امام راحل(ره) این روزها را دیده بود که چنین سخنی را ایراد نمود که نشان از عمق بصیرت و دور اندیشی این مرد بزرگ داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: امروزه بعضی ها ایراد می گیرند که چرا در سایر کشورهای از جمله سوریه حضور داریم و شهید می دهیم. در جواب این ها باید گفت: ما روزی با دشمن در نزدیکی اهواز و کرمانشاه و سردشت می جنگیدیم و شهید می دادیم و چیزی نمانده بود که خوزستان سقوط کند. امروز برای آرامش خود باید در جنوب حلب بجنگیم و خط مقدم امروز ما جنوب حلب سوریه است که اگر اینگونه نبود، تا حالا دشمن به کشور عزیزمان حمله کرده بود و ما باید امروز دست پیش بگیریم و ما با دادن شهدا عقب نمی نشینیم و این آرامش ملت به برکت خون این شهداست.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: انتظار ما از مردم و خانواده شهدا فقط دعا برای سلامتی رزمندگان اسلام در میدان های نبرد است.

وی در بخش پایانی به خدمات و کارهای سپاه پاسداران بدون توجه به مذهب و قومیت اشاره نمود و از کلنگ زنی ساخت 1175 باب منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد.

ارسال نظرات