رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت :در حال برنامه‌ریری اجرای فاز سوم ایران‌ویژن فوتبال در استان هستیم تا بتوانیم با پشت سر گذاشتن آن مقدمات بیشتری را برای حرفه‌ای شدن فوتبال در استان فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۰۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

سید پرویز موسوی در گفتگو با بسیج با اشاره به موفقیت‌های چند سال اخیر فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در برخی از شاخصه‌ها از جمله در زمینه فوتبال و فوتسال بانوان و همچنین عرصه داوری، استان پیشرفتی بسیار خوبی داشته است.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود از لزوم حرفه‌ای شدن در فوتبال سخن به میان آورد و افزود: در طرح ایران‌ویژن و در فازهای مختلف باید به سوی حرفه‌ای شدن گم برداریم.

وی بیان کرد: اکنون در حال برنامه‌ریری اجرای فاز سوم ایران‌ویژن فوتبال در استان هستیم تا بتوانیم با پشت سر گذاشتن آن مقدمات بیشتری را برای حرفه‌ای شدن فوتبال در استان فراهم کنیم.

موسوی در بخش دیگری از اظهارات خود از برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی در فصل گذشت با نظم خاص خبر داد و گفت: یکی از بهترین کاره و فعالیت‌ها هیأت‌های شهرستان‌های ما برگزاری منظم این مسابقات بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از مسئولان استانی برای تهیه زیرساخت‌های لازم رشته‌های فوتبال و فوتسال در استان افزود: البته اقدامات خیلی خوب در زمین تهیه چمن‌های مصنوعی فوتبال صورت گرفته که امیدواریم در مناطق محروم و دارای استعداد این چنین فضاهایی به صورت گسترده ایجاد شود.

ارسال نظرات